MS WORD U POSLOVNOJ PRIMJENI

Microsoft Word je najprisutniji program za pisanje teksta na računalima. To je omiljeni program za pisanje dokumenata koji ima izuzetno široku upotrebu u poduzećima, ali i kod svakoga tko treba napisati neki tekst ili mail na jednostavan i brz način. Naoko je jednostavan, no krije značajne mogućnosti te se isplati uložiti trud da ga se nauči, budući da uvelike pojednostavljuju svakodnevan rad.

Ova edukacija ima za cilj naučiti polaznike kako koristiti MS Word na često korištenim dokumentima u poslovnoj praksi (dopis, zapisnik sa sastanka i analitički tekst). Pritom će naglasak seminara biti stavljen na korištenje glavnih funkcija Worda u okviru praktičnih primjera: poslovnog dopisa (e-mail-a), zapisnika sa sastanka i analitičkog teksta.

U okviru seminara koristiti ćemo osnovne funkcije koje smatramo važnima u svakodnevnom radu i dotaći se nekih od naprednih funkcija koje se koriste.  Poseban naglasak smo stavili na pisanje kratkih tekstova u skladu sa pravilima struke (GMATu). Ovdje ćemo vas polaznike podučiti kako strukturirati i pravilno napisati kratki analitički tekst sa zaključkom. Naglasak je tijekom interaktivnih predavanja stavljen na korištenje elemenata koji obogaćuju izgled dokumenata (grafika, slika i tablica) te njihovoj evidenciji i izradi sadržaja (uključujući i sadržaje slika, dokumenata, fusnota).

UPRAVLJANJE NOVČANIM TIJEKOVIMA (CASH FLOW PLANNING)

Ostvarivanje prihoda i dobiti iz poslovanja je od malo koristi ako efikasno ne upravljamo novčanim tokom i radnim kapitalom. Većina poduzeća koja su se našla u financijskim problemima dugoročno je imala problema s profitabilnosti, ali razlog zašto su se našli u ozbiljnim financijskim problemima je neefikasno upravljanje novčanim tokom i radnim kapitalom. Kroz seminar će se obraditi temeljne stavke radnog kapitala i novčanog toka, pokazati operativne prakse kako poboljšati upravljanje potraživanjima, obvezama i zalihama, te prikazati ključni omjeri i pokazatelji koje je potrebno kontinuirano pratiti kako bi efikasno upravljali novčanim sredstvima.

POSLOVNO I FINANCIJSKO PLANIRANJE

Savladajte umijeće izrade budžeta i poslovnih planova za uspjeh u upravljanju tvrtkom i razvoju poslovanja

Pozivamo Vas da se pridružite našem dinamičnom seminaru koji će vas naučiti kako izrađivati budžete, poslovne planove i financijske projekcije, neophodne za uspješno obavljanje vaših dnevnih poslovnih aktivnosti kao i dobivanje kreditnih sredstava od banaka.

Naša stručna ekipa će vas voditi kroz sve faze izrade budžeta i poslovnog plana, uključujući prikupljanje internih i eksternih podataka, izradu financijskih projekcija i pisanje svih ključnih dijelova poslovnog plana – kako za internu upotrebu, tako i za potrebe dobivanja financijske podrške vaše banke. Također, naučit ćete i i kako procijeniti kvalitetu vašeg poslovnog plana i donositi pametne investicijske odluke koristeći se poslovnim planom kao vašim vodičem.

Tijekom ovog i seminara, saznat ćete kako koristiti javno dostupne podatke kako biste izgradili i nadogradili svoje budžete i poslovne planove (kvartalne/godišnje) kako bi si olakšali poslovanje i kako biste zadivili vaše financijere. Otkrit ćemo vam i najučinkovitije načine za prikupljanje relevantnih informacija iz dostupnih izvora uz pomoć napredne umjetne inteligenciju (kao što je ChatGPT).

U prvom dijelu seminara, dobit ćete uvid u pristupe privatnih tvrtki i menadžera u izradi budžeta i poslovnih planova: kako kreiraju mjesečne, kvartalne i godišnje budžete i planove, te kako prate njihovu realizaciju, kako u stabilnom, tako i dinamičnom okruženju, punom izazova.

U drugom dijelu seminara, naučiti ćete analizirati dijelove poslovnog plana koji su ključni sa stanovišta banke. Na praktičnim primjerima, imat ćete priliku samostalno izraditi financijski plan za privatnu tvrtku (1) i koristiti metode ocjene investicija poduzeća s ograničenim budžetom (2).

Nakon završetka seminara, bit ćete samopouzdani u izradi vašeg vlastitog budžeta i poslovnog plana i sposobni ocijeniti njegovu uspješnost.

Pridružite nam se na ovom posebnom seminaru koji je namijenjen vama – stručnjacima, menadžerima i vlasnicima tvrtki koji izrađuju ili planiraju raditi na izradi budžeta odnosno poslovnog plana za svoje poduzeće ili odjel, kao i onima koji žele razumjeti i tumačiti dobivene poslovne planove.

Osigurajte svoje mjesto već danas i steknite vještine koje će vam omogućiti da poboljšate vaše poslovanje! Seminar je namijenjen stručnjacima, menadžerima i vlasnicima tvrtki koji izrađuju ili planiraju raditi na izradi budžeta odnosno poslovnog plana za svoje poduzeće ili odjel, kao i onima koji žele razumjeti i tumačiti dobivene poslovne planove.

KAKO USPJEŠNO UPRAVLJATI POSLOVNIM FINANCIJAMA TVRTKE? – ZA NEFINANCIJSKE MANAGERE

Cilj seminar „Kako uspješno upravljati poslovnom financijama tvrtke za nefinancijaše“ je razviti vještine financijskog upravljanja polaznika. Stoga će se unutar njega obraditi se sva bitna područja potrebna za razumijevanje i upravljanje financijama tvrtke: od uloge financijske funkcije, preko razumijevanja i tumačenja financijskih izvještaja i iz njih izvedenih financijskih pokazatelja, određivanja optimalne financijske strukture i troška kapitala tvrtke, do načina kako se ocjenjuju investicijski projekati unutar tvrtke.

Seminar je namijenjen managerima i stručnjacima koje nemaju jaku financijsku izobrazbu, a koji žele naučiti kako financijski manageri analiziraju poslovanje poduzeća, a što se osobito odnosi na razumijevanje znakova ranog upozorenja koji upućuju na potencijalne probleme u poduzeću. Stoga se dio seminara bavi i analizom financijskih pokazatelja: indikatora profitabilnosti, likvidnosti, aktivnosti, solventnosti te kvalitete upravljanja koji se dobivaju iz financijskih izvješća tvrtke (GFI, bruto bilanca, te izvoda s računa).

U zadnjem djelu seminara polaznici će naučiti kako se ocjenjuju investicijski projekti i kako manageri trebaju pristupiti ocjeni investicijskih projekata, a sve s ciljem kako bi odabrali projekta koji najbolje odgovaraju potrebama poduzeća. Ovaj dio seminara je zamišljen kao kombinacija predavanja i grupnog rada polaznika u kojem će polaznici, na temelju analize slučaja imati priliku samostalno analizirati projekte i donijeti projektne odluke prema potrebama i unutar budžeta poduzeća.

PROCJENA PRAVA GRADNJE

Seminar će se fokusirati na metode procjene prava gradnje. U uvodnom dijelu ćemo napraviti kratki pregled prihodne metode, a nakon toga ćemo krenuti na prezentiranje dva pristupa procjeni vrijednosti prava građenja. Analizirati ćemo matematičko financijski pristup u promatranom i preostalom vremenu, kao i metodu procjene vrijednosti nekretnine opterećene pravom građenja i procjenu vrijednosti samog prava građenja. Posebnu pažnju ćemo posvetiti procjeni vrijednosti prava građenja u uvjetima promjene tržišnih cijena i isto tako u slučaju kada je ispregovarana korekcija kamate (prinosa) na pravo građenja u promatranom razdoblju. Također ćemo promatrati opcije kada se pravo građenja plaća na početku, kao i scenarij kada se dio plaća na početku, a dio tijekom korištenja nekretnine. Nakon seminara polaznici će razumjeti osnove pravnom mehanizma prodaje prava građenja, matematičke i financijske metode koje se primjenjuju za procjenu prava građenja, kao i moguće probleme koji mogu zakomplicirati pravni odnos i financijski izračun. Osim teoretskog pregleda metode i izlaganja formula za sve pristupe procjene, posebna pažnja će se posvećena primjerima procjena.

UPRAVLJANJE KAMATNIM RIZIKOM

U zadnjih nekoliko godina globalno tržište se neprekidno mijenja. Glavne dvije promjene koje su utjecale na ekonomije globalno su bile pandemija Covida 19 te agresija Rusije na Ukrajinu. U tom smislu promjene tržišnih cijena i kamatnih stopa su konstantne i veće u intenzitetu nego ikada prije. Na sve to se desio izniman rast stope inflacije koja značajno utječe na stanja na financijskim tržištima.

Upravo zbog toga, pravilno, proaktivno i vremenski pravodobno upravljanje kamatnim rizicima postaje značajna kompetitivna prednost ali ponekad i preduvjet opstanka kako i financijskih institucija tako i tvrtki općenito.

Polazeći od iznimnog značaja adekvatnog upravljanja kamatnim rizicima, Hrvatski institut za financije organizira seminar na kojem su izložene aktualne tehnike identificiranja i strategije upravljanja kamatnim rizicima.

Polaznici će na seminaru biti upoznati sa osnovnim teoretskim i praktičnim principima upravljanja kamatnim rizicima, s posebnim naglaskom na aktualne teme i probleme u ovom području.

Mobing-nikad nije kasno – kako ga spriječiti, a kako liječiti

Mobing je pojam koji se odnosi na neugodnu, neprijateljsku  i  neetičnu komunikaciju između bilo koje dvije osobe ili više osoba u radnom kontekstu, a koja je trajnijeg karaktera i ima za cilj (svjesno ili nesvjesno)  nanijeti  psihičku štetu ili duševnu bol tzv. mobingiranoj osobi zbog čega se ona nerijetko odlučuje na otkaz ili pak pobolijeva, a u drastičnom slučaju može učiniti suicid. Zakonodavstvo ga prepoznaje kao narušavanje dostojanstva radnika, koje je kažnjivo, te može rezultirati i sudskom tužbom protiv tzv. mobera i izazvati niz komplikacija i šteta za poslodavca. U takvoj situaciji svi gube, stoga je mobing najkorisnije spriječiti. Termin „mobing“ dolazi iz engleske riječi „to mob“ što znači „napasti, „nasrnuti“. Cilj radionice je prepoznati uzroke, vrste i načine mobinga, potencijalnu štetu, metode spriječavanja ili riješavanja ako je za spriječavanje kasno.

PRIHODOVNA METODA PROCJENE VRIJEDNOSTI NEKRETNINA

Seminar polaznicima nudi praktičan uvid u prihodovnu metodu procijene vrijednosti nekretnina usklađenu sa Zakonom, Uredbom i Pravilnikom o procijeni vrijednosti nekretnina. Prihodovna metoda procjene biti će analizirana u kontekstu elementarnih ekonomskih alata, a u praktičnom smislu u Excelu će se analizirati čitav niz primjera vezanih uz probleme procjene s kojima se susreću procjenitelji i donosioci odluka baziranih na procijeni nekretnina.

Osim standardne opće i pojednostavljene metode procjene, analizirati će se problem periodičke promjene prihoda u vremenu, kao i problematika vezana uz naplatu prihoda na početku i na kraju razdoblja zakupa/najma. U nastavku prezentirati će se primjeri i Excel alati pomoću kojih se mogu procijeniti stope prinosa (kamatne stope na nekretnine) pomoću poredbene metode, te cijene neizgrađenog zemljišta pomoću deduktivnog pristupa (kada poredbena metoda nije moguća). Dodatna pažnja će se posvetiti procjeni tržišne vrijednosti zakupa s pravom građenja i zemljišta opterećenih pravom građenja u financijsko matematičkom postupku predviđenom Zakonom. Poželjno je da sudionici sa sobom ponesu računala sa instaliranim excel programom jer će većina primjera biti rađena u Excelu. Također, polaznici će unaprijed dobiti na raspolaganje sve Excel tablice na kojima će se raditi na predavanju.

ŠTO SVE TREBATE ZNATI O NOVELI ZAKONA O RADU?

Seminar „Sve što trebate znati o noveli Zakona o radu“ pripremljen je prvenstveno s ciljem da se polaznici upoznaju s novinama radnog prava potrebnim za zakonito zasnivanje i održavanje radnih odnosa.

Stoga će poseban naglasak biti na institutima radnog prava koji se ovom novelom znatno mijenjaju ili uvode kao novi, a sve kao posljedica obvezujućih akata Europske Unije, procesa informatizacije i modernizacije te drugih čimbenika čije postojanje zahtjeva novu i drugačiju pravu regulativu. Posebno zanimljiv dio novele su određena radno-pravna pitanja koja su uslijed nesuglasica i različitih dvosmislenih tumačenja prethodno bila povod za teške i dugogodišnje radne sporove, a sada su ta ista pitanja našla odgovor u sudskoj praksi te svoje mjesto u novom Zakonu o radu. Zaključno, polaznici će nakon seminara biti upoznati s novelom Zakona o radu, imati saznanja o minimalnim zajamčenim radnim pravima te aktima poslodavca koji takva prava moraju sadržavati i jamčiti, i možda najvažnije dobiti odgovor na pitanje: „zašto, što i kako mijenjati“ s ciljem prevencije potencijalnih sudskih sporova.

ZAVRŠNI RAČUN I POREZNE NOVOSTI U 2023.

Seminar „Završni račun i porezne novosti u 2023.“ se bavi praktičnim pitanjima sastavljanja završnog računa. Tijekom seminara će se razmotriti preporučeni hodogram kreiranja završnog računa te skrenuti pažnja na najčešće greške i propuste iz prakse. U drugom dijelu izvještaja bi se bavi porezni radnjama oko završnog računa te poreznim promjenama koje su stupile na snagu u 2023. godini.

Cilj seminara je uputiti polaznike u specifična znanja potrebna kako bi se ispravno sastavio završni račun te obrazac prijave Poreza na dobit, ali i skrenula pažnja na zakonske mogućnosti umanjenja porezne osnovice te korištenja svih propisanih olakšica. Također, polaznici će biti informirani o svim poreznim novostima i promjenama.

Seminar je zamišljen kao radionica s naglaskom na primjere iz prakse. Isto tako polaznicima je ostavljena mogućnost interaktivnog sudjelovanja u predmetnoj tematici te mogućnost postavljati pitanja predavačima.

KAKO KOMUNICIRATI S KLIJENTIMA I SURADNICIMA?

Fokus seminara je na odnosu zaposlenika prema poslu, to jest odnosima koje zaposlenik gradi tijekom radnog vremena sa kolegama, nadređenima i klijentima. Kroz prezentaciju osobnih iskustava predavača, te niz kratkih upitnika tijekom seminara, bitna komponenta su i podijeljena iskustva polaznika.

UPRAVLJANJE TROŠKOVIMA – kako analizirati troškove, utvrđivati profitabilnost i izračunavati cijenu koštanja proizvoda

Seminar „Analiza i upravljanje troškovima – kako analizirati troškove, utvrđivati profitabilnost i izračunavati cijenu koštanja proizvoda“ bavi se razumijevanjem i interpretiranjem troškova poduzeća dobivenih iz financijskih izvještaja i bruto bilance. Financijski izvještaji i bruto bilanca imaju ključnu ulogu pri donošenju kvalitetnih strateških i operativnih odluka te su managerima i analitičarima neophodna znanja kako čitati, interpretirati i analizirati troškove koji se u njima nalaze.

Ovaj seminar će vama kao polazniku omogućiti da naučite kako da analizirate podatke i utvrdite sve najznačajnije troškove koji se nalaze u financijskih izvješćima i bruto bilanci. Na seminaru ćete prvo imati priliku spoznati kako razlučivati troškove na fiksne, relativno fiksne i varijabilne te kako odvojiti troškove proizvoda od troškova proizvodnje, odjela i uprave i administracije (G&A) troškova. Nakon toga naučiti ćete pronalaziti i analizirati troškove u duljem vremenskom razdoblju i iste upotrijebiti u i izradi projekcija troškova za buduća vremenska razdoblja. Na kraju naučiti ćete kako temeljem analize troškova proizvoda izračunati cijenu koštanja proizvoda.

Tijekom predavanja spoznati ćete razliku između tradicionalnih sustava praćenja troškova i modernih sustava upravljanja troškovima i korištenju istih u izračunu cijene koštanja. Dodatna pažnja pritom će biti posvećena „ABC-Activity sistemima upravljanja troškovima te ćete na praktičnom primjeru imati prilike i sami izračunati cijene koštanja i kreirati ABC troškovni sustav za izračun cijene koštanja proizvodnog poduzeća.

ESG – Kako odgovoriti na nadolazeće zahtjeve

Poduzeća se danas susreću s rastućim očekivanjima društva, zaposlenika, kupaca, potrošača i investitora koji sve više ističu važnost pitanja okolišne i društvene održivosti, a zbog kojih su poduzeća primorana upoznati bolje svoju okolinu u kojoj posluju, znati jasno objasniti okolišni i društveni utjecaj proizvoda i usluga kao i što taj utjecaj znači u smislu rizika za samo poslovanje poduzeća. Kako se regulatorni zahtjevi za izvješćivanjem povećavaju, vodstvo poduzeća svih veličina i u svim industrijama primorano je početi se baviti ovim pitanjima na strateškom i operativnom nivou.

Cilj ovog seminara je predstaviti polaznicima novu regulativu i kontekst u kojem se ubrzano razvija i spušta s EU razine na nacionalnu provedbu. Pokušat ćemo odgovoriti na pitanja što to znači za poduzeća i kako se najbolje pripremiti za nadolazeće zahtjeve. Adresirat ćemo rizike ali i prilike koje ESG nudi, kao i procese koje je potrebno uspostaviti.

AKTUALNOSTI IZ PODRUČJA TRANSFERNIH CIJENA

Seminar „Aktualnosti iz područja transfernih cijena“ se bavi poreznim promjenama i aktualnostima iz područja transfernih cijena kao i praktičnim pitanjima i primjerima koji se vežu uz predmetnu poreznu problematiku.

Cilj seminara je uputiti polaznike u specifična porezna znanja i praktična postupanja ali isto tako i aktualnosti po pitanju transfernih cijena s ciljem uređivanja i definiranja odnosa s povezanim osoba u skladu sa priznatim propisima i praksom. Seminar je zamišljen kao radionica s naglaskom na primjere iz prakse. Isto tako polaznicima je ostavljena mogućnost interaktivnog sudjelovanja u predmetnoj tematici te mogućnost postavljati pitanja predavačima.

TABLEAU – VODEĆI ALAT ZA ANALIZU I VIZUALIZACIJU PODATAKA

Cilj ove radionice je upoznati polaznike sa Tableau platformom, po Gartneru dugogodišnjim liderom među sustavima za analizu i vizualizaciju podataka. Tableau platforma je mnogo više od izvještajnog sustava za poduzeće. To je inovativan koncept za istraživanje zakonitosti u podacima, segmentiranje podataka i prikaz podataka u najširem smislu riječi („see the data“).

POWER BI

Power BI je skup alata namijenjen analizi podataka i uočavanju zakonitosti u podacima. Klikom miša korisnici imaju mogućnost istraživanja u podacima pomoću intuitivnog alata za kreiranje analiza. Zahvaljujući mogućnostima spajanja na preko 50 različitih izvora podataka (spomenimo samo Oracle, SQL Server, Excel, Power Pivot, itd…) s već predefiniranim izvještajima organiziranim na gotovim dashboardima, instalacija alata i prve analize se mogu dobiti u izuzetno kratkom roku. Sve kreirane analize mogu se (osim u samom alatu) objaviti i na MS Cloud serveru, a pristupa im se putem internet preglednika.

VBA – VISUAL BASIC – PROGRAMIRANJE U EXCELU

Microsoft Visual Basic for Applications (VBA) verzija je Visual Basica integrirana u Microsoft Office. Prilagođena je specifičnim mogućnostima i namjeni svake pojedine aplikacije ovog paketa. Korištenjem VBA, moguće je izraditi potpuno nove funkcije ovih programa i u potpunosti prilagoditi Office aplikaciju željama i potrebama korisnika. Cilj ove specijalističke radionice je upoznati sudionike s konceptima programiranja upotrebom VBA (Visual basic for applications) u Excelu. VBA u Excelu pruža mogućnosti visokog stupnja automatizacije rada, posebice u okviru izvještavanja, no i ostalih zadataka. Cilj je također upoznati sudionike s uvodom u programiranje, osnovnim konceptima, Excel makroima, snimanjem i editiranjem makroa u VB editoru, izradom aplikacija u Excelu, spajanju na baze podataka iz Excela i konceptom izvještavanja iz baza podataka u okviru Excela

NAPREDNI EXCEL U FINANCIJAMA

Na seminaru će biti prikazan (pojednostavljeni) postupak izrade financijskog modela za analizu investicijskog projekta (priprema financijskih izvješća projekta za primjerice – pripremu poslovnog plana /investicijske studije).

Seminar (radionica) predviđa praktičan rad na računalima – polaznici će kroz desetak koraka odnosno zadataka izraditi svoj pojednostavljeni financijski model u Excelu. Svaki korak/zadatak predviđa ograničeno vrijeme (individualan rad uz naputke i pomoć voditelja radionice). Nakon svakog koraka svi polaznici dobivaju riješen zadatak (Excel predložak s odrađenim korakom) kako bi svi polaznici na početku svakog koraka/zadatka imali istu početnu poziciju.

UGOVOR O GRAĐENJU U POSTUPCIMA JAVNE NABAVE

U seminaru ćemo upoznati sudionike s mogućnostima koje izvođači i naručitelji imaju u svom postupanju povodom porasta cijena građevinskih materijala i proizvoda. Osvrnuti ćemo se i na javnu nabavu gdje su u pravilu ugovorene nepromjenjive jedinične cijene po stvarnim količinama ili ukupna cijena po sistemu „ključ u ruke“.

Kroz seminar će se prikazati i novine u Posebnim uzancama o građenju (NN 137/21), koje se primjenjuju od 21. prosinca 2021. godine na ugovore sklopljene nakon toga. Naime, pravila koja reguliraju uzance u većini ugovora se nikako ne definiraju, dok ZOO daje samo okvir za mali broj pitanja iz Uzanci, ali bez detaljnije razrade.

Stoga je bitno dobro pripremiti same ugovore o građenju, a posebice javni naručitelji trebaju utvrditi prije početka nabave tko će im pružiti podršku kod sastavljanja ugovornih uvjeta za ugovor o građenju, jer se prema ZOO nejasnoće i propusti tumače na teret (javnog) naručitelja.

Vizualizacija podataka (Power Pivot, Power BI i Tableau)

Cilj modula je osposobljavanje polaznika za vizualnu reprezentaciju podataka te vizualno istraživanje podataka. Vježbe se rade na Microsoftovoj platformi koja je dio MS Excela te kao takva ima značajnu bazu potencijalnih korisnika i na Tableau-u alatu koji se smatra vodećim alatom u vizualizaciji podataka i vizualnom istraživanju nad podacima. Osim ovladavanja alatima u teorijskom dijelu biti će objašnjene osnove vizualne reprezentacije podataka i pravilnog odabira grafova adekvatnih za prijenos željene poruke auditoriju.

PRIMJENA NAPREDNOG WORDA U POSLOVANJU

Tečaj je namijenjen svim profesionalcima, koji žele naučiti kako uspješno koristiti Word u pisanju poslovnih tekstova s naglaskom na izradu poslovnih analiza i investicijskih studija korištenjem glavnih funkcija Worda, koristeći prikupljene podatke iz drugih izvora kao što su Excel te Internet.

U okviru tečaja svaki polaznik imati će priliku izraditi svoj tekst uz korištenje svih glavnih naredbi Worda, s naglaskom na upotrebu naredbi Worda potrebnih za izradu poslovnih tekstova. Ova edukacija ima za cilj naučiti polaznike kako koristiti MS Word na često korištenim dokumentima u poslovnoj praksi. Pritom će naglasak seminara biti stavljen na korištenje glavnih funkcija Worda u okviru praktičnih primjera izrade poslovnog dopisa (zapisnika sa sastanka), upitnika te analitičkog teksta obogaćenog slikama, tekstom i video zapisom s Interneta i podacima iz Excela.

Cilj tečaja je da polaznici ponove temeljna znanja iz pisanja tekstova i ista primjene u izradi poslovnog dokumenta Worda. Tečaj je namijenjen svima profesionalcima koji jednog dana aktivno rade na izradi poslovnih dokumenata u okviru privatnih poduzeća i investicijskih fondovima, odnosno rade u brokerskim kućama, bankama ili samostalno vode poduzeća, te ulažu u vrijednosnice. Isto tako, namijenjen je svima onima koji žele naučiti kako samostalno izraditi dokument, formatirati ga na željeni način, povezati ga s podacima s Interneta i drugih programa kao što je Excel.

Poseban naglasak smo u okviru Seminara stavili na način pisanja kratkih tekstova u skladu sa pravilima struke kao što to zahtijevaju međunarodni certifikati(GMAT). U okviru ovog djela ćemo polaznike podučiti kako strukturirati i pravilno napisati kratki analitički tekst sa zaključkom.

Također, tijekom interaktivnih predavanja poseban naglasak biti će stavljen na korištenje elemenata koji obogaćuju izgled dokumenata (grafika, slika i tablica) te njihovoj evidenciji i izradi sadržaja (uključujući i sadržaje slika, dokumenata, fusnota).