NOVA PRAVNA REGULATIVA UMJETNE INTELIGENCIJE (AI) I OPERATIVNA PRIMJENA

Kako umjetna inteligencija sve više postaje sastavni dio naše svakodnevice, razumijevanje njezinih složenosti postaje ključno za pridržavanje relevantnih europskih regulativa i zaštitu osobnih podataka.

Radionica je osmišljena kako bi polaznicima pružila sveobuhvatan uvid u promjene koje umjetna inteligencija donosi sa sobom, ističući ključne aspekte koji će oblikovati vaš poslovni pristup u budućnosti.

EU je usvojila zakon o umjetnoj inteligenciji, prvi takav zakon u svijetu za regulaciju umjetne inteligencije. Cilj novog zakona je poticanje razvoja i prihvaćanja sigurnih i pouzdanih sustava umjetne inteligencije na jedinstvenom tržištu EU. Saznajte na našem seminaru sve detalje zakona koji će imati utjecaj i na regulaciju umjetne inteligencije u RH.

Na radionici možete očekivati interaktivno iskustvo koje će vam pružiti dublje razumijevanje umjetne

inteligencije i njezine primjene u zaštiti podataka. Kroz praktične primjere, studije slučaja i žive rasprave, naučit ćete konkretne tehnike i alate za rješavanje izazova u području sigurnosti podataka. Naš tim stručnjaka osigurat će vam podršku i vodstvo kroz cjelokupni proces, omogućujući vam stjecanje korisnih vještina i novih uvida u područje umjetne inteligencije i zaštite podataka.

PRACTICAL CONSUMER PSYCHOLOGY: 6 DOKAZANIH STRATEGIJA ZA POVEĆANJE PRODAJE

Po prvi put u Hrvatskoj predstavljamo licencirani Mindworx program – vodeći globalni trening iz psihologije potrošača sa fokusom na praktične strategije za povećanje prodaje. Razvijen od strane svjetskih poznatih stručnjaka poput Roryja Sutherlanda i Dana Arielyja.

Ovaj ekskluzivni program temelji se na najnovijim znanjima iz bihevioralne ekonomije, pružajući vam vrhunske alate za dubinsko razumijevanje potrošača i primjenu psiholoških strategija koje dokazano povećavaju prodajne rezultate.

Program u praksi koriste prestižne korporacije poput Orangea, Ogilvyja, RBI Grupe, Siemens-a i dr. kako bi povećale prodajni uspjeh i usavršile marketinške strategije.

Što ovaj program čini posebnim?

  1. Licenciran Mindworx program: Najbolje prakse i istraživanja u psihologiji potrošača na globalnom nivou, sada dostupne u Hrvatskoj.
  2. Globalno dokazan učinak: Korporacije poput Ogilvy i Siemens već koriste ove metode kako bi nadmašile konkurenciju.
  3. Praktične strategije i brzi rezultati: Naučite tehnike koje možete odmah primijeniti u vlastitim procesima prodaje i marketinga.
  4. Interaktivno i dinamično iskustvo: Kroz gejmifikaciju i timske radionice, ovaj trening nudi dubinsko, zabavno i efikasno usvajanje znanja.

CHATGPT – KAKO PRIMIJENITI UMJETNU INTELIGENCIJU U VAŠEM RADU I POSLOVANJU?

Seminar „ChatGPT – kako primijeniti umjetnu inteligenciju u vašem radu i poslovanju“ namijenjen je svima koji se žele upoznati i naučiti kako koristiti umjetnu inteligenciju, a osobito Chat GPT u svom svakodnevnom radu. ChatGPT namijenjen je svima koji žele ubrzati svoje poslovanje, a osobito analizu i prikupljanje tržišnih podataka te koristiti istih u pripremi  tekstova za njihovu objavu prilagođenih individualnim zahtjevima svake od platformi (LinkedIn, Facebook) na kojoj se isti žele objaviti.

Ovaj seminar će vama kao polazniku omogućiti da naučite kako da koristite ChatGPT u svom svakodnevnom radu. Na seminaru ćete prvo imati priliku spoznati kako koristiti Chat GPT u svakodnevnom poslovanju. Tijekom predavanja imati ćete priliku naučiti kako na pravilan način postavljati upite GPT-u i iste nadopunjavati kako biste dobili željene rezultate. Poseban naglasak će pritom biti stavljen na analitičke alate koji pomažu u vođenju poslovanja, te alate za analizu tržišta i pisanje objava prilagođenih individualnim potrebama društvenih mreža.

ZAVRŠNI RAČUN I POREZNE NOVOSTI U 2025. GODINI

Seminar „POREZI U 2025. – završni račun i porezne novosti u 2025.“ se bavi praktičnim pitanjima sastavljanja završnog računa. Tijekom seminara će se razmotriti preporučeni hodogram kreiranja završnog računa te skrenuti pažnja na najčešće greške i propuste iz prakse. U drugom dijelu seminara naglasak će biti na poreznim promjenama koje bi trebale stupiti na snagu u 2025. godini a prema sada objavljenim prijedlozima izmjena i dopuna raznih poreznih propisa.

Cilj seminara je uputiti polaznike u specifična znanja potrebna kako bi se ispravno sastavio završni račun te obrazac prijave Poreza na dobit, ali i skrenula pažnja na zakonske mogućnosti umanjenja porezne osnovice te korištenja svih propisanih olakšica. Također, polaznici će biti informirani o svim poreznim novostima i promjenama.

Seminar je zamišljen kao radionica s naglaskom na primjere iz prakse. Isto tako polaznicima je ostavljena mogućnost interaktivnog sudjelovanja u predmetnoj tematici te mogućnost postavljati pitanja predavačima.

FINANCIJSKO I POSLOVNO PLANIRANJE i BUDŽETIRANJE

Pozivamo Vas da se pridružite našem dinamičnom seminaru koji će vas naučiti kako izrađivati budžete, poslovne planove i financijske projekcije, neophodne za uspješno obavljanje vaših dnevnih poslovnih aktivnosti kao i dobivanje kreditnih sredstava od banaka.

Naša stručna ekipa će vas voditi kroz sve faze izrade budžeta i poslovnog plana, uključujući prikupljanje internih i eksternih podataka, izradu financijskih projekcija i pisanje svih ključnih dijelova poslovnog plana – kako za internu upotrebu, tako i za potrebe dobivanja financijske podrške vaše banke. Također, naučit ćete i i kako procijeniti kvalitetu vašeg poslovnog plana i donositi pametne investicijske odluke koristeći se poslovnim planom kao vašim vodičem.

Tijekom ovog i seminara, saznat ćete kako koristiti javno dostupne podatke kako biste izgradili i nadogradili svoje budžete i poslovne planove (kvartalne/godišnje) kako bi si olakšali poslovanje i kako biste zadivili vaše financijere. Otkrit ćemo vam i najučinkovitije načine za prikupljanje relevantnih informacija iz dostupnih izvora uz pomoć napredne umjetne inteligenciju (kao što je ChatGPT).

U prvom dijelu seminara, dobit ćete uvid u pristupe privatnih tvrtki i menadžera u izradi budžeta i poslovnih planova: kako kreiraju mjesečne, kvartalne i godišnje budžete i planove, te kako prate njihovu realizaciju, kako u stabilnom, tako i dinamičnom okruženju, punom izazova.

U drugom dijelu seminara, naučiti ćete analizirati dijelove poslovnog plana koji su ključni sa stanovišta banke. Na praktičnim primjerima, imat ćete priliku samostalno izraditi financijski plan za privatnu tvrtku (1) i koristiti metode ocjene investicija poduzeća s ograničenim budžetom (2).

Nakon završetka seminara, bit ćete samopouzdani u izradi vašeg vlastitog budžeta i poslovnog plana i sposobni ocijeniti njegovu uspješnost.

Pridružite nam se na ovom posebnom seminaru koji je namijenjen vama – stručnjacima, menadžerima i vlasnicima tvrtki koji izrađuju ili planiraju raditi na izradi budžeta odnosno poslovnog plana za svoje poduzeće ili odjel, kao i onima koji žele razumjeti i tumačiti dobivene poslovne planove.

Osigurajte svoje mjesto već danas i steknite vještine koje će vam omogućiti da poboljšate vaše poslovanje! Seminar je namijenjen stručnjacima, menadžerima i vlasnicima tvrtki koji izrađuju ili planiraju raditi na izradi budžeta odnosno poslovnog plana za svoje poduzeće ili odjel, kao i onima koji žele razumjeti i tumačiti dobivene poslovne planove.

CONSUMER PSYCHOLOGY & BEHAVIORAL DESIGN — BESPLATNO–

Ovaj webinar je savršena prilika da zavirite u svijet potrošačke psihologije i naučite strategije koje koriste vodeće kompanije diljem svijeta za povećanje prodaje, kao što su BNP Paribas, Zurich, Raiffeisen Bank International, Orange, NN, i Erste Group i dr. Saznajte kako razumijevanje podsvijesti vaših kupaca može pomoći vašem timu da se izdvoji iznad konkurencije.

Naučit ćete kako prepoznati glavne barijere koje koče kupce, otkriti motivatore koji ih potiču na odluku i kako koristiti jednostavne, ali moćne tehnike za vođenje uspješnih prodajnih razgovora. Webinar pruža konkretne alate koje možete odmah primijeniti u svom svakodnevnom radu.

Ovo je za vas ako želite:

  1. Bolje razumjeti ponašanje kupaca i ukloniti prepreke koje koče prodaju.
  2. Naučiti kako motivirati kupce da djeluju odmah, koristeći psihološke pokretače.
  3. Ovladajte tehnikama koje povećavaju povjerenje i zatvaraju prodajne razgovore s lakoćom.

Prijavite se i osigurajte svoje mjesto već danas!

VREDNOVANJE INVESTICIJSKIH PROJEKATA I COST-BENEFIT (CBA) ANALIZA

Cilj ovog seminara je prikazati temeljne koncepte vezane za analizu i vrednovanje novčanih tokova, specifičnosti projektnog financiranja te složenije teme, uključujući najčešće pogreške i problematične elemente analize. Tijekom predavanja nastojat će se prikazati konkretne probleme iz prakse („stvarne priče iz života“), ali i pregled problematičnih detalja teorije.

TRŽIŠTE NEKRETNINA U 2025. – CroRE 2025

-nalazimo li se pri vrhuncu ciklusa nekretnina ili tek započinje novi ciklus rasta?

Hrvatski institut za financije (HIF) organizira seminar/konferenciju koja bi prvenstveno sa stručne strane dala detaljnu analizu tržišta nekretnina, ali i pogled u buduća kretanja na tržištu. Teme konferencije su aktualne, pomno odabrane te daju odgovore na sva otvorena pitanja vezana uz tržište nekretnina i to od strane relevantnih stručnjaka koji su ili nadležni za izradu prijedloga zakona i strategija ili imaju višedesetljetno iskustvo na tržištu nekretnina.

Seminar je podijeljen u 4 ključne cjeline:

1. projekcije tržišta nekretnina za 2025. godinu te za period od 2025.-2030. (vrhunac ciklusa ili početak dugoročnog rasta?)

2. nacionalni plan stambene politike usmjerena na stanogradnju i održivo stanovanje – koji su sastavni elementi te kako će plan utjecati na cijene nekretnina?

3. potencijalni oblik te prednosti/nedostaci poreza na nekretnine – kako bi izgledao te kako bi utjecao na prihode vlasnika, države i lokalne samouprave s posebnim naglaskom na dugoročni i kratkoročni najam?

4. novi veliki projekti u 2025. koji će imati utjecaj na tržište nekretnina – koje investicije mijenjati Hrvatsku u prostornom i stambenom smislu u sljedećih nekoliko godina?

PROJEKCIJA TRŽIŠTA NEKRETNINA U 2025. TE ZA RAZDOBLJE OD 2025.-2030. nastoje dati odgovor da li smo pri vrhu ciklusa nekretnina ili tek započinje novi ciklus rasta. Naime, Hrvatska se nalazi gotovo deset godina u ciklusu rasta te se nameće pitanje da li smo pri vrhuncu ciklusa tim više što su primjetne prve naznake pada prometa. S druge strane, pojedine zemlje razvijenog svijeta su doživjele blagu korekciju tijekom 2022. i 2023. godine, ali su u prvom kvartalu 2024. zabilježile stope rasta što možda ukazuje na početak novog ciklusa. Tako je indeks cijena nekretnina na globalnoj razini porastao u prvom kvartalu za 3%. Argumenti za novi ciklus rasta cijena nekretnina su bolji izgledi ekonomskog rasta, imigracija te sklonost kupovini nekretnina. U Hrvatskoj se mogu pridodati faktori poput snažnog ekonomskog rasta baziranog na rekordnim turističkim sezonama kao i snažnom priljevu EU fondova koji stimuliraju, između ostalog, i građevinski sektor te na povećanju potrošnje uslijed rasta plaća naročito u javnom sektoru. No, moguće uvođenje poreza na nekretnine mogao bi potaknuti i određene korekcije cijena nekretnina.

NACIONALNI PLAN STAMBENE POLITIKE pobliže će definirati posebne ciljeve u području stanovanja, a svrha mu je definirati pristupačno stanovanje koje istovremeno mora zadovoljiti utvrđene standarde kvalitete, a kroz istu je moguće težiti dodatnim ciljevima poput smanjenja iseljavanja, stambenog zbrinjavanja mladih, naseljavanja deficitarnim kadrom, zelene i kružne stanogradnje, održive stanogradnje i dr.  Pokušat će se dati odgovor koje će nove mjere zamijeniti APN te kako bi se trebao oblikovati plan pristupačnog stanovanja s naglaskom kako država misli stimulirati mlade obitelji, koje prostore misli osposobiti i dati na korištenje itd. Također nastojat će se dati argumenti za istinitost činjenice da u Hrvatskoj ima oko 600.000, a u Zagrebu oko 50.000 praznih nekretnina.

Na Nacionalni plan stambene politike se nadovezuje OPOREZIVANJE NEKRETNINA što je sljedeće pitanje na koje će se dati odgovor u smislu prihvatljivih modaliteta, obuhvata porezne baze te iznosa poreza. Premda se u nekoliko navrata u posljednjih deset godina iznosila ideja uvođenja poreza na nekretnine, ona za sada nije zaživjela već samo postoji porez na kuće za odmor. U tom smislu  nastojat će se definirati obuhvat poreza na nekretnine koji bi omogućio rasterećenje drugih poreza poput poreza na primanja bazirana na radu. U tom kontekstu interesantno je uvidjeti efikasnost poreza na iznajmljivanje i to na kratkoročni i dugoročni najam kao i kako će porez na nekretnine zahvatiti vlasnike nekretnina, ali i koliko će povećati prihod države odnosno lokalnih jedinica te da li će porez utjecati na pad cijena nekretnina na hrvatskom tržištu.

NOVI INVESTICIJSKI PROJEKTI U NEKRETNINE koji će biti prezentirani na konferenciji odnose se na stambene projekte u Zagrebu i u većim gradovima, ali i projekte vezane uz hotele, poslovne prostore, trgovačke centre kako bi se dobio jasan pregled dinamike ulaganja investitora kroz posljednje godine, ali i najava ulaganja u budućnosti. Time bi se dobio okvir ponude i potražnje na raznim segmentima tržišta te bi se prezentirala nova rješenja u prostoru kao rješenja vanjskog i unutarnjeg uređenja.

NAPREDNI ALATI U EXCELU ZA IZRADU IZVJEŠTAJA

Ova edukacija ima za cilj upoznati polaznike sa dva važna dodatka za MS Excel:

• Power Query – alat za dohvat i prilagodbu podataka

• Power Pivot – alat za rad s velikim količinama podataka te izgradnju interaktivnih izvještaja u Excelu

Power Query je besplatni Microsoftov dodatak za Excel koji služi za ekstrakciju podataka iz različitih izvora (baza podataka, Interneta, drugih Excel datoteka, facebooka) njihovo kombiniranje i transformacije potrebne kako bi se podaci pretvorili u oblik pogodan za analizu i izvještavanje. Power Query je dio „Microsoft Power skupa alata“ (Power BI, Power Map, Power Pivot) ali se može koristiti neovisno o njima, dok svoju pravu snagu pokazuje u okviru spomenutih alata. Power Query rješava probleme spajanja niza tablica, sporosti lookup formula i rješava uobičajene probleme da podaci koje korisnik treba nisu u formatu pogodnom za danji rad.

PowerPivot je besplatan dodatak Excel-u. Namijenjen je upravljanju sa znatno većim količinama podataka nego klasični Excel (i po 10 milijuna redaka je uobičajena primjena). Radi se o alatu koji je namijenjen izvještavanju i koji za sučelje za izgradnju izvještaja koristi dobro poznati Excel i proširuje ga s određenim funkcionalnostima pravog BI/izvještajnog alata. Sadrži poseban jezik – DAX koji je namijenjen izvještavanju i stvaranju dodatnih informacija potrebnih za izvještavanje poput grupiranja korisnika temeljem uk. prometa i tome slično.

FORENZIČNO RAČUNOVODSTVO I MANIPULACIJA FINANCIJSKIM IZVJEŠTAJIMA

5 bodova za ovlaštene revizore

Seminar „Forenzično računovodstvo i manipulacija financijskim izvještajima“ bavi se razumijevanjem i interpretiranjem financijskih izvještaja te otkriva područja u kojima su financijski izvještaji podložni manipulacijama.

Financijski izvještaji imaju ključnu ulogu pri donošenju kvalitetnih strateških i operativnih odluka te ih je stoga potrebno znati interpretirati i analizirati. Bitno je znati koje informacije pružaju pojedini izvještaji te gdje postoji prostor za manipulacije.

Financijski izvještaji determiniraju odnose prema kreditorima, dobavljačima, klijentima te dioničarima kompanije te stoga o njima umnogome ovisi cijena dionica poduzeća, mogućnost dobivanje kredita, ulaganje investitora i naposljetku visina porezne obveze. Upravo stoga je ključno vidjeti u kojim segmentima financijskih izvještaja postoji prostor za manipulacije te gdje se u praksi najčešće evidentiraju određene manipulacije.

Tijekom seminara polaznici će biti upoznati i sa širom slikom poslovnih prijevara, dobit će uvid u najučestalije vrste prijevara (globalno i u Hrvatskoj) te će se upoznati s osnovnim zadacima financijsko-računovodstvenog forenzičara – od osnovnih koncepata načina provođenja istraga, uključujući intervjuiranje i analize podataka, do osnova načina pisanja forenzičkog izvještaja.

Seminar će također prezentirati najkorištenije računovodstvene standarde s primjerima iz prakse te oblike i tehnike primjene kreativnog računovodstva. Bez obzira na velik broj standarda (što MSFI-a (MRS-eva) što HSFI-a) ipak postoje oni najkorišteniji koje ćemo obraditi u ovoj radionici. Također, napraviti ćemo kratku usporedbu između HSFI-a i MSFI-a za te iste standarde. Cilj seminara je uputiti korisnike u zahtjeve najznačajnijih standarda, te ukazati na najčešće nedoumice i greške s kojima smo se susretali u praksi. Također jedna od tema će biti i kako postupiti ukoliko se otkrije da se u prijašnjim godinama napravila greška.

MODELI I TEHNIKE PROCJENE VRIJEDNOSTI PODUZEĆA

Seminar „Modeli i tehnike procjene vrijednosti poduzeća“ se bavi primjerom procjene vrijednosti poduzeća primjenom metode diskontiranih novčanih tokova te primjena iste metode kod procjene vrijednosti pojedinačne imovine s naglaskom na nematerijalnu imovinu.

Cilj seminara je uputiti polaznike o primjeni metodologija kod procjene poduzeća, kako bi bili u mogućnosti procijeniti očekivanu vrijednost poduzeća koje bi htjeli prodati i/ili kupiti. Dodatno, u mnogim situacijama poduzeća imaju određenu nematerijalnu imovinu (npr. brand) koja kao takva nema utvrđenu vrijednosti u imovini Društva. Prilikom kupoprodaje, bitno je procijeniti vrijednosti takve nematerijalne imovine a u okviru ovog seminara biti će prikazani i pristupi temeljem kojih je isto moguće provesti.

Seminar je zamišljen kao interaktivna radionica u kojoj će polaznici, među ostalim, postavljati pitanja predavačima, imati priliku vidjeti korištenja modela za procjenu vrijednosti i saznati mnoge druge informacije.

POSLOVNO I FINANCIJSKO PLANIRANJE

Pozivamo Vas da se pridružite našem dinamičnom seminaru koji će vas naučiti kako izrađivati budžete, poslovne planove i financijske projekcije, neophodne za uspješno obavljanje vaših dnevnih poslovnih aktivnosti kao i dobivanje kreditnih sredstava od banaka.

Naša stručna ekipa će vas voditi kroz sve faze izrade budžeta i poslovnog plana, uključujući prikupljanje internih i eksternih podataka, izradu financijskih projekcija i pisanje svih ključnih dijelova poslovnog plana – kako za internu upotrebu, tako i za potrebe dobivanja financijske podrške vaše banke. Također, naučit ćete i i kako procijeniti kvalitetu vašeg poslovnog plana i donositi pametne investicijske odluke koristeći se poslovnim planom kao vašim vodičem.

Tijekom ovog i seminara, saznat ćete kako koristiti javno dostupne podatke kako biste izgradili i nadogradili svoje budžete i poslovne planove (kvartalne/godišnje) kako bi si olakšali poslovanje i kako biste zadivili vaše financijere. Otkrit ćemo vam i najučinkovitije načine za prikupljanje relevantnih informacija iz dostupnih izvora uz pomoć napredne umjetne inteligenciju (kao što je ChatGPT).

U prvom dijelu seminara, dobit ćete uvid u pristupe privatnih tvrtki i menadžera u izradi budžeta i poslovnih planova: kako kreiraju mjesečne, kvartalne i godišnje budžete i planove, te kako prate njihovu realizaciju, kako u stabilnom, tako i dinamičnom okruženju, punom izazova.

U drugom dijelu seminara, naučiti ćete analizirati dijelove poslovnog plana koji su ključni sa stanovišta banke. Na praktičnim primjerima, imat ćete priliku samostalno izraditi financijski plan za privatnu tvrtku (1) i koristiti metode ocjene investicija poduzeća s ograničenim budžetom (2).

Nakon završetka seminara, bit ćete samopouzdani u izradi vašeg vlastitog budžeta i poslovnog plana i sposobni ocijeniti njegovu uspješnost.

Pridružite nam se na ovom posebnom seminaru koji je namijenjen vama – stručnjacima, menadžerima i vlasnicima tvrtki koji izrađuju ili planiraju raditi na izradi budžeta odnosno poslovnog plana za svoje poduzeće ili odjel, kao i onima koji žele razumjeti i tumačiti dobivene poslovne planove. Osigurajte svoje mjesto već danas i steknite vještine koje će vam omogućiti da poboljšate vaše poslovanje!

NAPREDNA ANALIZA FINANCIJSKIH IZVJEŠTAJA

Seminar „Napredna analiza financijskih izvještaja – kako čitati bilancu, RDG i financijske pokazatelje između redaka?“ bavi se razumijevanjem i interpretiranjem financijskih izvještaja. Financijski izvještaji imaju ključnu ulogu pri donošenju kvalitetnih strateških i operativnih odluka te ih je stoga potrebno znati interpretirati i analizirati. Bitno je znati koje informacije pružaju pojedini izvještaji te gdje postoji prostor za računovodstvene i porezne manipulacije.

Financijski izvještaji determiniraju odnose prema kreditorima, dobavljačima, klijentima te dioničarima kompanije te stoga o njima umnogome ovisi cijena dionica poduzeća, mogućnost dobivanje kredita, ulaganje investitora i naposljetku visina porezne obveze. Upravo stoga je ključno vidjeti u kojim segmentima financijskih izvještaja možemo izvući ključne informacije vezane uz poslovanje.

U prvom dijelu modula cilj je proći kroz ključne financijske pokazatelje i tumačenje istih. Pri tome je potrebno sagledavati financijske izvještaje u cjelini i prikazati povezanost računovodstvenih kategorija. Fokus će biti na tome kako financijske pokazatelje iskoristiti za donošenje konkretnih odluka.

Tijekom seminara će se nastojati prezentirati tehnike dubinske analize (due dilligencea) koje nam otkrivaju stvarno poslovanje tvrtke te eventualne skrivene činjenice bitne za poslovanje i procjenu vrijednosti poduzeća te donošenje ključnih odluka.

MS WORD U POSLOVNOJ PRIMJENI

Microsoft Word je najprisutniji program za pisanje teksta na računalima. To je omiljeni program za pisanje dokumenata koji ima izuzetno široku upotrebu u poduzećima, ali i kod svakoga tko treba napisati neki tekst ili mail na jednostavan i brz način. Naoko je jednostavan, no krije značajne mogućnosti te se isplati uložiti trud da ga se nauči, budući da uvelike pojednostavljuju svakodnevan rad.

Ova edukacija ima za cilj naučiti polaznike kako koristiti MS Word na često korištenim dokumentima u poslovnoj praksi (dopis, zapisnik sa sastanka i analitički tekst). Pritom će naglasak seminara biti stavljen na korištenje glavnih funkcija Worda u okviru praktičnih primjera: poslovnog dopisa (e-mail-a), zapisnika sa sastanka i analitičkog teksta.

U okviru seminara koristiti ćemo osnovne funkcije koje smatramo važnima u svakodnevnom radu i dotaći se nekih od naprednih funkcija koje se koriste.  Poseban naglasak smo stavili na pisanje kratkih tekstova u skladu sa pravilima struke (GMATu). Ovdje ćemo vas polaznike podučiti kako strukturirati i pravilno napisati kratki analitički tekst sa zaključkom. Naglasak je tijekom interaktivnih predavanja stavljen na korištenje elemenata koji obogaćuju izgled dokumenata (grafika, slika i tablica) te njihovoj evidenciji i izradi sadržaja (uključujući i sadržaje slika, dokumenata, fusnota).

VIZUALIZACIJA PODATAKA EXCELOM

Grafovi su ključni alat za vizualizaciju podataka i olakšavaju donošenje poslovnih odluka. Kroz ovo predavanje, istražit ćemo kako efikasno koristiti Excel kako biste stvorili grafove koji su informativni, pregledni i djelotvorni a za čiju izradu nisu dovoljna samo osnovna znanja.

Predavanje će pružiti uvod u glavne skupove grafova i njihovu namjenu. Prikazati će se izrada svakog od osnovnih grafova kroz vježbe. Demonstrirati će se kako pravilno organizirati podatke prije stvaranja grafa, potom kako pravilno oblikovati grafičke elemente, uključujući naslove, oznake osi i legende.

Grafička reprezentacija podataka igra ključnu ulogu u olakšavanju razumijevanja kompleksnih informacija. Grafovi omogućuju brže prepoznavanje uzoraka, trendova i ključnih informacija u podacima. Vizualni prikazi olakšavaju interpretaciju i čine podatke razumljivijima. Grafički prikazi često su učinkovitiji u prenošenju složenih informacija od teksta ili tablica. Jasnije prikazani podaci pomažu u lakšem dijalogu i dijeljenju informacija, a pravilno odabrani grafovi omogućuju lakše prepoznavanje trendova, uspona i padova u podacima. To pomaže donositeljima odluka da brže identificiraju ključne promjene i prilagode svoje strategije.

MS EXCEL U POSLOVNOJ PRIMJENI

Microsoft Excel je najprisutniji program za izradu proračunskih tablica na računalima. To je omiljeni program za izradu tablica koji ima izuzetno široku upotrebu u poduzećima, kao i kod svakoga tko treba prikupiti i analizirati podatke na jednostavan i brz način. Naoko je jednostavan, no krije značajne mogućnosti te se isplati uložiti trud da ga se nauči koristiti, budući da uvelike pojednostavljuju svakodnevan rad.

Ova edukacija ima za cilj upoznati naučiti polaznike kako koristiti MS Excel u poslovnoj praksi. Pritom će naglasak seminara biti stavljen na korištenje glavnih funkcija Excela u okviru praktičnih primjera i rada na analizi prodaje, odnosno izradi mini modela za projekciju prihoda i troškova tvrtke.

U okviru seminara koristiti ćemo osnovne funkcije koje smatramo važnima u svakodnevnom radu i dotaći se nekih od naprednih funkcija koje se koriste.

Poseban naglasak smo u okviru Seminara stavili na pripremu i izradu modela za analizu podataka i korištenje alata za filtriranje te osnovnih funkcija analize podataka kao što su suma i statističke funkcije (prosjek, standardna devijacija, mod, medijan.) Također pokazati ćemo kako se podaci mogu na jednostavan način filtrirati odnosno grafički prikazivati korištenjem Excela. Podučiti ćemo vas kako odabrati podatke, strukturirati i na najbolji način grafički prikazati.

IZGRADNJA CJELOVITOG IZVJEŠTAJNOG SUSTAVA U EXCELU „OD PODATAKA DO IZVJEŠTAJA“

Predavanje je koncipirano kao cjelovit prikaz izrade kompaktnog i vizualno dopadljivog  dashborda (skupa izvještaja) u Microsoft Excelu. Predavanje se fokusira kako korak po korak možemo pretvoriti niz skupljenih podataka u vizualno privlačan i funkcionalan izvještajni sustav, sve unutar „običnog“ Excel radnog lista. Kreće se od neprilagođenih podataka i želje da kao krajnji cilj napravimo vizualno atraktivan i informativan skup interaktivnih izvještaja.

UPRAVLJANJE NOVČANIM TIJEKOVIMA (CASH FLOW PLANNING)

Ostvarivanje prihoda i dobiti iz poslovanja je od malo koristi ako efikasno ne upravljamo novčanim tokom i radnim kapitalom. Većina poduzeća koja su se našla u financijskim problemima dugoročno je imala problema s profitabilnosti, ali razlog zašto su se našli u ozbiljnim financijskim problemima je neefikasno upravljanje novčanim tokom i radnim kapitalom. Kroz seminar će se obraditi temeljne stavke radnog kapitala i novčanog toka, pokazati operativne prakse kako poboljšati upravljanje potraživanjima, obvezama i zalihama, te prikazati ključni omjeri i pokazatelji koje je potrebno kontinuirano pratiti kako bi efikasno upravljali novčanim sredstvima.

OSNOVE STATISTIKE ZA POSLOVNE KORISNIKE

Modul „Osnove statistike za poslovne korisnike“ već u svom nazivu definira komu je namijenjen. Cilj je osobama koje matematiku i statistiku poznaju samo na osnovnoj razini pružile uvod u statističku analizu podataka. Ovdje se misli na one koji matematiku i statistiku poznaju na razini srednjoškolskog obrazovanja te kraćeg (jedan ili eventualno nekoliko kolegija) statistike i/ili matematike tijekom fakultetskog studija ekonomije ili drugih studija. Cilj ovog dvodnevnog modula je polaznicima objasniti svrhu, namjenu i upotrebljivost statistike u ekonomiji i drugim znanostima postupnim uvođenjem u statistiku i način statističkog razmišljanja, kroz niz primjera iz svakodnevne poslovne i znanstvene prakse.

ChatGPT – KAKO PRIMIJENITI UMJETNU INTELIGENCIJU U VAŠEM RADU I POSLOVANJU?

Seminar „ChatGPT – kako primijeniti umjetnu inteligenciju u vašem radu i poslovanju“ namijenjen je svima koji se žele upoznati i naučiti kako koristiti umjetnu inteligenciju, a osobito Chat GPT u svom svakodnevnom radu. ChatGPT namijenjen je svima koji žele ubrzati svoje poslovanje, a osobito analizu i prikupljanje tržišnih podataka te koristiti istih u pripremi  tekstova za njihovu objavu prilagođenih individualnim zahtjevima svake od platformi (LinkedIn, Facebook) na kojoj se isti žele objaviti.

Ovaj seminar će vama kao polazniku omogućiti da naučite kako da koristite ChatGPT u svom svakodnevnom radu. Na seminaru ćete prvo imati priliku spoznati kako koristiti Chat GPT u svakodnevnom poslovanju. Tijekom predavanja imati ćete priliku naučiti kako na pravilan način postavljati upite GPT-u i iste nadopunjavati kako biste dobili željene rezultate. Poseban naglasak će pritom biti stavljen na analitičke alate koji pomažu u vođenju poslovanja, te alate za analizu tržišta i pisanje objava prilagođenih individualnim potrebama društvenih mreža.

FINANCIJE ZA NEFINANCIJAŠE

KAKO USPJEŠNO RAZUMIJETI, POSTAVLJATI I PRATITI FINANCIJSKE REZULTATE I UPRAVLJATI FINANCIJAMA PODUZEĆA ZA NAFINANCIJAŠE

Jeste li menadžer, direktor ili stručnjak s ograničenom financijskom edukacijom, željni pogledati dublje u financije svog poduzeća? Pridružite se našem ekskluzivnom seminaru ” KAKO USPJEŠNO RAZUMIJETI, POSTAVLJATI I PRATITI FINANCIJSKE REZULTATE I UPRAVLJATI FINANCIJAMA PODUZEĆA ZA NAFINANCIJAŠE” dizajniranom da vas opremi ključnim vještinama financijskog menadžmenta.

Što ćete naučiti:

Razumijevanje  financijskih izvještaja: Uronite u bilance stanja, iskaze poslovnog uspjeha, izvještaje o tokovima gotovine i godišnje izvještaje. Naučite interpretirati ove dokumente kako biste razumjeli financijsko zdravlje vaše tvrtke.

Upravljanje kapitalom: Ovladati umjetnošću planiranja i upravljanja izvorima kapitala. Razumijte upravljanje dugom, trošak duga, strukturu kapitala i izračunajte ponderirani prosječni trošak kapitala (WACC).

Financijska analiza: Koristite ključne financijske pokazatelje za analizu profitabilnosti, likvidnosti, aktivnosti, solventnosti i kvalitete upravljanja. Naš pristup kroz studiju slučaja će vas naučiti kako primijeniti ove koncepte u stvarnim scenarijima.

Utvrđivanja cijene troškova: Naučite odrediti troškove proizvoda, postaviti strategije cijena i rasporediti režijske troškove uporabom tradicionalnih metoda i metode utvrđivanja troškova na temelju aktivnosti (ABC).

Praktične vježbe:

Korištenje umjetne inteligencije ChatGPT-a i ChatPDF-a za tumačenje financijskih izvješća.

Korištenje Excelu u analizi studije slučaja za utvrđivanje strukture troškova i prodajne cijene.

FINANCIJSKO I POSLOVNO PLANIRANJE; MENADŽERSKO RAČUNOVODSTVO I BUDŽETIRANJE

Ovladajte poslovnim planiranjem i budžetiranjem: Unaprijedite svoje vještine i osigurajte napredak svoje tvrtke već danas!

Podignite svoje financijsko planiranje na novu razinu. Želite li revolucionarizirati svoj pristup financijskom planiranju i budžetiranju? Naš seminar ‘Poslovno i financijsko planiranje i budžetiranje’ je dizajniran za svakoga tko želi preuzeti inicijativu za financijsku budućnost svoje organizacije. Istražite kako strateško planiranje može podržati rast i stabilnost vaše tvrtke.

Seminar je prilagođen stručnjacima, menadžerima i vlasnicima tvrtki koji izrađuju ili planiraju raditi na izradi budžeta odnosno poslovnog plana za svoje poduzeće ili odjel, kao i onima koji žele razumjeti i tumačiti već izrađene poslovne planove kao što su financijski analitičari i bankari.

Što ćete naučiti:Ovladajte izradom poslovnih planova i budžeta koji su usklađeni sa strategijom vaše tvrtke,  kako biste usmjerili svoje poslovanje prema dugoročnom uspjehu i otpornosti.

MANAGERSKO RAČUNOVODSTVO I IZVJEŠTAVANJE, FINANCIJSKO I POSLOVNO PLANIRANJE, BUDŽETIRANJE I IZRADA KPI-A

U modernom poslovnom okruženju nužnost poslovnog planiranja postaje sve značajnija aktivnost kako bi se na što efikasniji način planiralo korištenje raspoloživih resursa. Cilj seminara/radionice je kroz više praktičnih primjera upoznati polaznike s definiranjem strateških ciljeva, izradom poslovnog plana te financijskom analizom poslovnog plana kao i izvještavanjem o ostvarenju planskih veličina.

Uvodni dio seminara se odnosi na budžetiranje (planiranje). Međutim, budžetiranje mora biti povezano sa strategijom poduzeća i izvještajima (informacijama) koje su menadžerima potrebne za upravljanje poduzećem. S tim u svezi, da bi se moglo dobro budžetirati CFO mora kao preduvjet dobro razumjeti specifičnosti biznisa za koji je odgovoran (rizike, prednosti, specifičnosti). Nadalje, potrebno je razumjeti pozicije budžeta i kretanje prihoda i rashoda, kao i smisao target costinga.

Drugi dio seminara odnosi se na profitne centre i zamke u koje upadaju manageri vezano uz profitne centre, te na moderne tehnike povezane uz profitne centra (ABC costing, rolling budžetiranje etc.). Kako bismo bili učinkoviti, potrebno je uspostavit sustav ključnih mjera uspješnosti (KPI) koje će nam kontinuirano ukazivati gdje smo kako bismo pravovremeno mogli reagirati ispravljanjem potrebnih aktivnosti te tako uspjeli dostići zacrtane ciljeve.

Treći dio edukacije odnosi se na kontrolu ostvarenja i razumijevanje odstupanja od budžeta. U ovom dijelu je fokus na varijancama i kako se izračunavaju i kakve preporuke možemo izvući na temelju njih.

DATA ANALYTICS KORIŠTENJEM R-A

Cilj seminara je upoznavanje polaznika s programskim jezikom R – trenutno jednim od vodećih za statistiku i data science. Pregršt gotovih paketa i funkcija pojednostavljuje rad U R-u pa će se tijekom modula polaznici upoznati s njih nekoliko. Prediktivne i statističke analize prezentirane su kroz „case study“ prilikom kojih će polaznici steći razumijevanje promatranog poslovnog procesa te načine predikcije primjenom više tehnika (Primjerice ponašanja klijenta – „Churn“ u telekom industriji, „Default“ u poslovanju banaka). Znanjem pokrivenim ovim modulom, polaznici će biti spremni za analizu podataka korištenjem R-a, primjenu prediktivnih modela te interpretaciju rezultata izračuna.

VIZUALIZACIJA PODATAKA (Power Pivot, Power BI i Tableau)

Cilj modula je osposobljavanje polaznika za vizualnu reprezentaciju podataka te vizualno istraživanje podataka. Vježbe se rade na Microsoftovoj platformi koja je dio MS Excela te kao takva ima značajnu bazu potencijalnih korisnika i na Tableau-u alatu koji se smatra vodećim alatom u
vizualizaciji podataka i vizualnom istraživanju nad podacima. Osim ovladavanja alatima u teorijskom dijelu biti će objašnjene osnove vizualne reprezentacije podataka i pravilnog odabira grafova adekvatnih za prijenos željene poruke auditoriju.

NOVI EOJN – PRAKTIČNI PRIKAZ RADA (JAVNA NABAVA – 8 BODOVA)

Nakon višegodišnjeg korištenja Elektroničkog oglasnika javne nabave (EOJN RH) pristupilo se izradi novog, unaprijeđenog aplikativnog rješenja za provođenje postupaka javne nabave. Novi EOJN RH se počinje primjenjivati od 1. siječnja 2024. za sve obveznike primjene Zakona o javnoj nabavi.

 Novi EOJN uvodi mnoge promjene i način rada, kako li za naručitelje, tako i za ponuditelje.

 Neke od novih funkcionalnosti očituju se i u novom načinu objavljivanja dokumentacije za nadmetanje, istovremen izrade dokumenata (DON, ESPD), novi način popunjavanja ESPD-a, novi način predaje ponude i sudjelovanja ostalih gospodarskih subjekata u ponudama, novi način otvaranja ponuda (mogućnost on-line praćenja javnog otvaranja putem EOJN RH), uvid u ponude putem EOJN RH, dohvat preko EOJN RH za sve gospodarske subjekte u ponudama za dokazivanje nepostojanja razloga za isključenja gospodarskih subjekata) itd.

Sve ove novine biti će prezentirane na edukaciji namijenjenoj ponuditeljima i ostalim gospodarskim subjektima kroz praktičan prikaz rada u demo verziji EOJN RH.

OSNOVE STATISTIKE ZA NEMATEMATIČARE

Modul „Osnove statistike za nematematičare“ već u svom nazivu definira komu je namijenjen. Cilj je osobama koje matematiku i statistiku poznaju samo na osnovnoj razini pružile uvod u statističku analizu podataka. Ovdje se misli na one koji matematiku i statistiku poznaju na razini srednjoškolskog obrazovanja te kraćeg (jedan ili eventualno nekoliko kolegija) statistike i/ili matematike tijekom fakultetskog studija ekonomije ili drugih studija.

Cilj ovog dvodnevnog modula je polaznicima objasniti svrhu, namjenu i upotrebljivost statistike u ekonomiji i drugim znanostima postupnim uvođenjem u statistiku i način statističkog razmišljanja, kroz niz primjera iz svakodnevne poslovne i znanstvene prakse. Program provedbe modula je kako slijedi:

EU FONDOVI u 2024. godini – prilike i mogućnosti

Novo programsko razdoblje 2021. – 2027. donijelo je nove prilike, izazove, ali i sasvim nova pravila u svijetu EU fondova. Hrvatska na raspolaganje dobiva više od 20 milijardi eura, što je dvostruko više nego u prethodnom razdoblju 2014. – 2020.

Saznajte koje nas prilike iz EU fondova očekuju u 2024. godini, ali i upoznajte kontekst novog razdoblja, trendove i okolnosti koje će EU projekti morati adresirati ukoliko žele osigurati EU financiranje, uz analizu uvjeta natječaja i smjernica za procjenu potencijala projektnih prijava za dobivanje financiranja.

Cilj seminara je upoznati se s trenutno dostupnim informacijama koje PJR stručnjaci za vas pažljivo sažimaju i probiru o predmetima i pravilima financiranja novog razdoblja te natječaja koji se očekuju u 2024. godini te dati savjete iz svoje bogate prakse o tome kako da vaši projekti povećaju šanse za dobivanje financiranja i realizaciju izvedbe.