Seminar

MODELI I TEHNIKE PROCJENE VRIJEDNOSTI PODUZEĆA

14.10.2022.

Datum

09:30 - 16:00

Sat

1.390,00kn (184,48EUR)*

Kotizacija

* bez PDV-a

-15% do 15.09.

Popust

Uživo, Online

Pratite

Seminar „Modeli i tehnike procjene vrijednosti poduzeća“ se bavi primjerom procjene vrijednosti poduzeća primjenom metode diskontiranih novčanih tokova te primjena iste metode kod procjene vrijednosti pojedinačne imovine s naglaskom na nematerijalnu imovinu.

Cilj seminara je uputiti polaznike o primjeni metodologija kod procjene poduzeća, kako bi bili u mogućnosti procijeniti očekivanu vrijednost poduzeća koje bi htjeli prodati i/ili kupiti. Dodatno, u mnogim situacijama poduzeća imaju određenu nematerijalnu imovinu (npr. brand) koja kao takva nema utvrđenu vrijednosti u imovini Društva. Prilikom kupoprodaje, bitno je procijeniti vrijednosti takve nematerijalne imovine a u okviru ovog seminara biti će prikazani i pristupi temeljem kojih je isto moguće provesti.

Seminar je zamišljen kao interaktivna radionica u kojoj će polaznici, među ostalim, postavljati pitanja predavačima, imati priliku vidjeti korištenja modela za procjenu vrijednosti i saznati mnoge druge informacije.

Syllabus

  • Kupoprodaja firmi (M&A):
    • Općenito o procesu kupoprodaje;
    • Dokumentacija koja se javlja u procesu;
    • Specifičnosti procjene društava kod M&A-a;
    • Pitanje procjene sinergija
  • Općenito o procjeni i glavne metode procjene;
  • Računovodstvena priprema procjene
  • DCF metoda:
    • Analiza operativnog poslovanja i utjecaj na procjenu;
    • Analiza radnog kapitala i utjecaj na procjenu;
    • Analiza dugotrajne imovine i CAPEX-a i utjecaj na procjenu;
    • Diskontna stopa – WACC i kako ga računamo;
    • Pitanje terminalne vrijednosti;
    • Analiza osjetljivosti – zašto je bitna?
    • Nefinancijski parametri koji značajno utječu na DCF
  • Statička metoda
    • Kada je primjereno koristiti statičke metode;
    • Ukratko o tehničkoj provedbi same procjene;
    • Specifičnosti na koje je potrebno pripaziti
  • Općenito o metodi multiplikatora
  • Procjena vrijednosti nematerijalne imovine na primjeru brenda
  • Zanimljivi slučajevi iz prakse

Ciljana skupina

Vlasnici poduzeća, financijski i investicijski direktori, poslovni konzultanti, project manageri, bankari, investicijski i financijski analitičari, revizori, računovođe, porezni stručnjaci, mali i srednji poduzetnici, stručnjaci u ministarstvima, agencijama te ostalim državnim i lokalnim ustanovama.

Prijavite se na seminar

MODELI I TEHNIKE PROCJENE VRIJEDNOSTI PODUZEĆA