Seminar

SURFTM METHOD – STRATEGIC BEHAVIORAL DESIGN: 6 MEHANIZAMA ZA POVEĆANJE UTJECAJA, REZULTATA I PRIHODA.

Predavači: Adrian Drempetić

05.06.2025.

Datum

10:00 - 16:00

Sat

220 €*

Kotizacija

* bez PDV-a

-15% do 05.06.

Popust

Uživo, Online

Pratite

Jedinstveno u Hrvatskoj! Upoznajte svjetski poznati Mindworx program primijenjene psihologije potrošača u svrhu povećanja prodaje, utjecanja na odluke i ponašanje korisnika.

Unatoč dostupnosti kvalitetnih proizvoda, usluga i inicijativa, organizacije često nailaze na nisku razinu angažmana korisnika, odgodu odluka i slabu učinkovitost komunikacije. Razlog nije uvijek u ponudi – već u načinu na koji ljudi percipiraju, doživljavaju i obrađuju informacije.

Ovaj trening uvodi vas u primjenu spoznaja iz psihologije odlučivanja i bihevioralne ekonomije, s ciljem razumijevanja kako ljudi donose odluke u financijskom i institucionalnom kontekstu – te kako kroz male prilagodbe komunikacije, procesa i ponude možemo značajno povećati učinak postojećih inicijativa. Program je posebno prilagođen izazovima u bankarstvu, osiguranju, upravljanju fondovima te radu u javnim institucijama i gradskim sustavima.

KORISNOST ZA ORGANIZACIJU

  • Bolja iskorištenost postojećih inicijativa
  • Viša razina odziva korisnika, klijenata ili građana
  • Preciznije poruke i procesi, bez dodatnog budžeta
  • Alat koji sudionik može odmah prenijeti na kolege

Syllabus

10:00 – 11:15
 Kako ljudi stvarno donose odluke u velikim sustavima

  • Zašto racionalna ponuda ne potiče akciju
  • Prepoznatljivi obrasci ponašanja u financijskom i javnom kontekstu
  • Realni primjeri iz banaka, osiguravatelja i gradskih sustava

11:30 – 13:00
 Učinkovit dizajn poruka, poziva i procesa: SURF™ model

  • 4 konkretna alata za povećanje angažmana bez dodatnih resursa
  • Kako male intervencije mijenjaju rezultat
  • Praktična primjena na vlastitom primjeru

13:45 – 15:00
 Kako ukloniti psihološke blokade bez promjene sustava

  • 4 tipične barijere koje usporavaju korisnika
  • Primjeri korekcija unutar postojećih pravila i procedura
  • Mikro-redizajn bez traženja dopuštenja “odozgo”

15:00 – 16:00
 Radionica: Primjena na vlastiti izazov

  • Sudionici obrađuju vlastiti proces, kampanju ili poruku
  • Voditelj daje povratnu informaciju i prijedlog optimizacije
  • Sve ostaje interno – bez razmjene između organizacija

Ciljana skupina

• Financijski direktori i menadžeri u bankama, fondovima i osiguravajućim društvima
• Donositelji odluka u gradskim tvrtkama, agencijama i jedinicama lokalne uprave
• Stručnjaci za EU projekte i javne kampanje
• Komunikacijski i marketinški timovi u javnim institucijama i privatnim korporacijama
• Interni edukatori i savjetnici za korisničko iskustvo

Prijavite se na seminar

SURFTM METHOD – STRATEGIC BEHAVIORAL DESIGN: 6 MEHANIZAMA ZA POVEĆANJE UTJECAJA, REZULTATA I PRIHODA.