Seminar

MANAGERSKO RAČUNOVODSTVO I IZVJEŠTAVANJE, FINANCIJSKO I POSLOVNO PLANIRANJE, BUDŽETIRANJE I IZRADA KPI-A

11.04.2024.

Datum

09:30 - 15:30

Sat

190 €*

Kotizacija

* bez PDV-a

-15% do 29.02.

Popust

Uživo, Online

Pratite

U modernom poslovnom okruženju nužnost poslovnog planiranja postaje sve značajnija aktivnost kako bi se na što efikasniji način planiralo korištenje raspoloživih resursa. Cilj seminara/radionice je kroz više praktičnih primjera upoznati polaznike s definiranjem strateških ciljeva, izradom poslovnog plana te financijskom analizom poslovnog plana kao i izvještavanjem o ostvarenju planskih veličina.

Uvodni dio seminara se odnosi na budžetiranje (planiranje). Međutim, budžetiranje mora biti povezano sa strategijom poduzeća i izvještajima (informacijama) koje su menadžerima potrebne za upravljanje poduzećem. S tim u svezi, da bi se moglo dobro budžetirati CFO mora kao preduvjet dobro razumjeti specifičnosti biznisa za koji je odgovoran (rizike, prednosti, specifičnosti). Nadalje, potrebno je razumjeti pozicije budžeta i kretanje prihoda i rashoda, kao i smisao target costinga.

Drugi dio seminara odnosi se na profitne centre i zamke u koje upadaju manageri vezano uz profitne centre, te na moderne tehnike povezane uz profitne centra (ABC costing, rolling budžetiranje etc.). Kako bismo bili učinkoviti, potrebno je uspostavit sustav ključnih mjera uspješnosti (KPI) koje će nam kontinuirano ukazivati gdje smo kako bismo pravovremeno mogli reagirati ispravljanjem potrebnih aktivnosti te tako uspjeli dostići zacrtane ciljeve.

Treći dio edukacije odnosi se na kontrolu ostvarenja i razumijevanje odstupanja od budžeta. U ovom dijelu je fokus na varijancama i kako se izračunavaju i kakve preporuke možemo izvući na temelju njih.

Syllabus

  • Menadžment izvještaji
  • Važnost razumijevanja biznisa – rizici, specifičnosti
  • Izrada poslovnog i financijskog plana
  • Razumijevanje strategije i određivanje pripadajućih KPI’s
  • Odabir KPI’s za različite organizacije
  • Usklađivanje ciljeva i KPI’s
  • Profitni centri – “gdje gubim a gdje zarađujem novac?”
  • 4 točke pokrića
  • Karakter rashoda – varijabilni, fiksni i “oni između”
  • BEP – break even point
  • Target costing
  • Inkrementalno budžetiranje
  • ZBB budžetiranje
  • ABC costing i budžetiranje
  • Rolling budžeti
  • Flexed budgeti
  • Cost benefit i realnost
  • Kontrola ostvarenja budžeta (varijance, izračuni i preporuke)

Ciljana skupina

Financijaši, računovođe, revizori, poslovni konzultanti, project manageri, bankari, investicijski i financijski analitičari, financijski manageri u poduzećima, mali i srednji poduzetnici, stručnjaci u ministarstvima, agencijama te ostalim državnim i lokalnim ustanovama

Prijavite se na seminar

MANAGERSKO RAČUNOVODSTVO I IZVJEŠTAVANJE, FINANCIJSKO I POSLOVNO PLANIRANJE, BUDŽETIRANJE I IZRADA KPI-A