Seminar

KONTROLING U PROIZVODNJI I PRODAJI

19.10.2022.

Datum

08:30 - 15:30

Sat

1.390,00kn*

Kotizacija

* bez PDV-a

-15% do 17.10.

Popust

Uživo, Online

Pratite

Globalizacija tržišta i snažna konkurencija u ponudi proizvoda i usluga generira sve izraženiji trend fokusiranja na potrebe kupaca i prilagođavanja ponude njihovim potrebama. Kontroling u prodaji jedan je od najrazvijenijih segmenata kontrolinga, te je danas izrazito korišten. Stoga raspolažemo prilično jakim modelima analize i segmentiranja kupaca, asortimana kao i tržišnih niša. Zadatak kontrolinga u prodaji je pomoći svakom poduzeću pronaći svoj optimalan model za upravljanje vrijednostima u prodaji, te da uz minimalne troškove postigne što bolje rezultate.

Tijekom seminara polaznici bi trebali moći razumjeti metodologiju, korake u implementaciji i alate za unapređenje prodajno-poslovnog odnosa sa svojim klijentima. Edukacija sadrži razradu značajnog broja praktičnih primjera kako bi se postigli ciljevi edukacije te kako bi se pokazalo što je prodajnom osoblju važno razumjeti i prihvatiti  iz područja kontrolinga kao neophodno znanje bez kojeg poduzeće gubi stvorenu vrijednost. Kontroling treba razumjeti prodaju i biti u stanju otkriti gdje su najvažnije točke dvojbe između količine i kvalitete prodajnih rezultata.

Syllabus

  • Balanced Scorecard
  • Statička analiza portfelja
  • Dinamička analiza portfelja
  • Analiza konkurencije
  • Plan prodaje: prihodi, troškovi prodaje, likvidnost, dobit
  • Planiranje prihoda sa kvalificiranim korekcijama plana
  • Proračun potencijala distribucije
  • Plan prodajnih aktivnosti
  • Novčani proračun
  • Analiza prodajnih prilika
  • Vrednovanje upita kupaca
  • Kalkulacija prodajne cijene
  • Analiza rizika i koristi od prodaje
  • Cijena koštanja
  • ABC analiza – analize prodaje i zaliha
  • XYZ analiza
  • Zajednička primjena ABC i XYZ analize
  • Kontrolerski aspekt prodaje – analiza prodaje po proizvodima, grupama proizvodima, rentabilnosti, koeficijent obrtaja, praćenje naplate
  • Monitoring kupaca
  • Upravljanje kupcima na temelju odnosa – RUC vs potraživanja
  • Strukturiranje centara odgovornosti
  • Računovodstveni vs kontrolerski oblik prikazivanja P&L – što svaki manager u prodaji mora znati o svojim prodajnim rezultatima
  • Kontroling prodaje

Ciljana skupina

Kontroleri, manageri u proizvodnji i prodaji, voditelji ključnih kupaca, vlasnici poduzeća, financijaši, računovođe, revizori, poslovni konzultanti, project manageri, bankari, investicijski i financijski analitičari, financijski manageri u poduzećima, mali i srednji poduzetnici, stručnjaci u ministarstvima, agencijama te ostalim državnim i lokalnim ustanovama.

Prijavite se na seminar

KONTROLING U PROIZVODNJI I PRODAJI