Akademija

CONSUMER PSYCHOLOGY & BEHAVIORAL DESIGN

Predavači: Renomirani stručnjaci

12.11.2024.

Početak

1.150 €*

Kotizacija

* bez PDV-a

10:00 - 16:00

Sat

Uživo

Pratite

Teme

MODUL 1. – 12.11.2024.

  • SURF™ metodologija – Utjecanje na ponašanje kupaca: Saznajte kako izgraditi strategije koje Vaše kupce prirodno vode prema kupnji. Primjenom dokazanih psiholoških principa ostvarite bolje prodajne rezultate.

MODUL 2. – 19.11.2024.

  • Kako ukloniti psihološke barijere za kupnju? Naučite kako se suočiti s glavnim preprekama koje blokiraju Vaše kupce i spriječite odluku o kupnji. Kroz ovaj modul ćete naučiti ključne alate za uklanjanje tih prepreka, te strategije za širenje i dosezanje “Zone prihvaćanja”.

MODUL 3. – 03.12.2024.

  • Motiviranje kupaca: 5 ključnih pokretača odluke: Svaka odluka o kupnji temelji se na emociji. Otkrijte koje motivatore koristiti i kada, kako biste potaknuli kupce da odluče odmah i bez oklijevanja.

MODUL 4. – 10.12.2024.

  • Heuristike za uspješne prodajne razgovore: Saznajte kako koristiti nesvjesne heuristike za maksimalni učinak u prodajnim razgovorima. Naučit ćete kako kroz dijalog povećati povjerenje, kreirati zajedno s kupcem rješenje koje ne može odbiti i uspješno zaključiti prodaju.

9 PSIHOLOŠKIH PRINCIPA ZA POVEĆANJE PRODAJ

Otkrijte tajne koje mijenjaju prodajne rezultate!

Na Akademiji “Consumer Psychology & Behavioral Design” otkrijt ćete praktične strategije kako utjecati na podsvijest Vaših kupaca i korak po korak ih voditi do odluke o kupovini. Naučit ćete kako učinkovito utjecati na njihovo ponašanje, kako prepoznati barijere koje ih sprječavaju da donesu odluku, te kako ih motivirati na akciju upravo u trenutku kada je to najvažnije.

Syllabus

Modul 1: SURF™ metodologija – Utjecanje na ponašanje kupaca

– Otkrijte kako podsvijest kupaca vodi njihove odluke

– Usvojite ključne principe SURF™ metodologije za stvaranje prodajnih strategija

– Savladajte strategije za prirodno vođenje kupaca kroz prodajni proces

– Praktične primjene za povećanje učinkovitosti prodaje i marketinga

 

Modul 2: Prepoznavanje i uklanjanje psiholoških barijera za kupnju

– Naučite prepoznati 4 ključne barijere koje koče Vaše kupce

– Učinkoviti alati za uklanjanje barijera i otvaranje puta ka kupnji

– Dosegnite “Zonu prihvaćanja” i učinite kupnju jednostavnom i prirodnom

– Prilagodite prodajni proces kako biste prevladali otpor kupaca

 

Modul 3: Motivacija – 5 ključnih pokretača odluke

– Otkrijte što zaista pokreće Vaše kupce na akciju

– Iskoristite 5 ključnih motivatora za kreiranje hitne potrebe za kupnjom

– Primijenite motivacijske principe za maksimalni učinak u prodaji

– Integrirajte motivaciju u postojeće strategije za kontinuirani rast prodaje

 

Modul 4: Heuristike za uspješne prodajne razgovore

– Upoznajte ključne zakone vrhunskih prodajnih razgovora

– Ovladajte 4 ključne heuristike za učinkovite prodajne razgovore

– Kreirajte dijalog koji gradi povjerenje i vodi prema zaključivanju prodaje

– Optimizirajte svaki razgovor kako biste povećali šanse za uspjeh

Ciljana skupina

Akademija "Consumer Psychology & Behavioral Design" osmišljena je za sve koji žele unaprijediti svoje prodajne ili marketinške strategije i razumjeti kako psihologija potrošača utječe na marketing i prodaju: • Prodajni menadžeri koji žele bolje razumjeti svoje kupce i voditi uspješne timove • Prodajni predstavnici koji žele povećati svoje stope zatvaranja prodaja • Marketing stručnjaci koji žele kreirati kampanje koje stvarno utječu na ponašanje potrošača • Poduzetnici i vlasnici malih poduzeća koji žele bolje razumjeti svoje kupce i povećati prodaju • Stručnjaci za korisničku podršku koji žele stvoriti dublje veze s kupcima i poboljšati korisničko iskustvo • Brand menadžeri koji žele osnažiti percepciju brenda kroz razumijevanje potrošačke psihologije • Treneri prodajnih vještina koji žele obogatiti svoj arsenal alata i tehnika za motivaciju i utjecanje na kupce Ako želite razumjeti što pokreće Vaše kupce i kako najbolje utjecati na njihove odluke, ova Akademija je savršena prilika za Vas.

Kotizacija

Redovna kotizacija 1.150 € + PDV
Prijava na program do 05.11.2024. 990 € + PDV
Cijena pojedinog modula 250 € + PDV
Sudjelovanje dvoje ili više polaznika iz iste institucije (cijena po polazniku) 999 € + PDV
Popust na fizičke osobe Na upit
Plaćanje kotizacija samo za pojedine module Na upit
Moguće plaćanje kotizacije u ratama Na upit

Napomene

Prijavite se na seminar

CONSUMER PSYCHOLOGY & BEHAVIORAL DESIGN