Seminar

OSNOVNA ANALIZA FINANCIJSKIH IZVJEŠTAJA: KAKO KORISTITI AI UMJETNU INTELIGENCIJU CHATGPT U PROCJENI POSLOVNE SNAGE I KREDITNOG REJTINGA TVRTKE

11.03.2025.

Datum

10:00 - 16:00

Sat

220 €*

Kotizacija

* bez PDV-a

-15% do 28.02.

Popust

Uživo, Online

Pratite

Seminar „Osnovna analiza financijskih izvještaja: kako koristiti AI umjetnu inteligenciju ChatGPT u procijeni poslovne snage i kreditnog rejtinga tvrtke“ namijenjen je svima koji žele unaprijediti svoje vještine u analizi financijskih izvještaja i steći sposobnost donošenja strateških odluka temeljenih na podacima. Posebno je dizajniran za analitičare, financijske stručnjake i menadžere koji se svakodnevno susreću s analizom složenih financijskih podataka i žele naučiti kako ubrzati i unaprijediti svoje analize uz pomoć ChatGPT-a.

Na seminaru ćete ovladati horizontalnom i vertikalnom analizom te razumjeti strukture izvora sredstava, imovine, prihoda i troškova. Kroz praktične vježbe na stvarnim primjerima, primjenjivat ćete AI za dubinsku horizontalnu i vertikalnu analizu ključnih financijskih pokazatelja.

Steći ćete vještine strateške analize financijskih pokazatelja, uključujući profitabilnost, likvidnost, aktivnost, solventnost i kvalitetu upravljanja i kroz praktični primjer naučit ćete kako iste kreirati i interpretirati koristeći ChatGPT.

Isto tako, u sklopu seminara, steći ćete kompetencije za proaktivno korištenje Z-Score i Zeta Score modela, koje ćete direktno primijeniti na stvarnim podacima u Excelu. Korištenjem ChatGPT-a, moći ćete interpretirati rezultate i procijeniti rizik propasti poduzeća.

Kako biste povezali financijske pokazatelje na smislen način i interpretirali njihove promjene, savladat ćete Du-Pont model povezanih pokazatelja. U ovom dijelu ćete na interaktivnoj radionici analizirati stvarni poslovni slučaj koristeći AI za utvrđivanje značaja i jačine povezanosti pokazatelja.

Također, spoznati čete kako rejting agencije i banke procjenjuju kreditni rejting klijenata i naučiti kako kreirati rejting model primjenom AI alata na stvarnim podacima tvrtke i danim rangovima pokazatelje, čime ćete steći veću preciznost i efikasnost u analizi.

Na kraju seminara, zavirit ćete iza brojki analizirajući nefinancijske podatke. Naučit ćete kako postavljati prava pitanja te koristiti ChatGPT i ChatPdf za kreiranje pitanja dobivanje odgovora iz stvarnih podataka dostupnih na internetu i u financijskim izvješćima tvrtke. PRIJAVITE SE ODMAH I UNAPRIJEDITE SVOJE ANALITIČKE VJEŠTINE! Na ovom seminaru steći ćete praktične vještine koje su direktno primjenjive u vašem radnom okruženju. Omogućit će vam da brzo i jednostavno provodite financijsku analizu koristeći umjetnu inteligenciju te unaprijedite kvalitetu svojih odluka i analiza.

Syllabus

  1. Fundamentalna analiza financijskih izvještaja tvrtke
    1. Horizontalna i vertikalna analiza
      1. Kako utvrditi i ocijeniti strukturu izvora sredstava i imovine tvrtke
      2. Kako utvrditi i ocijeniti strukturu prihoda i troškova
    2. Kako utvrditi i ocijeniti kako tvrtka posluje ocjena EBITDA, EBIT, Neto dobit i marži u odnosu na konkurenciju
    3. Studija slučaja:
      1. Kako korištenjem umjetne inteligencije (ChatGPT) i Excela ocijeniti poslovanje tvrtke korištenjem marži, horizontalne i vertikalne analize
        • Kako pripremiti podatke i ubaciti ih u ChatGPT
        • Kako postavljati upite u ChatGPt-u i kako ocijeniti dobivene rezultate
  2. Kako utvrditi i ocijeniti financijske pokazatelje (PLASM-a) koji se najčešće koriste u analizi financijskih izvješća
    • P – Pokazatelji profitabilnosti
    • L – Pokazatelji likvidnosti
    • A – Pokazatelji aktivnosti
    • S – Pokazatelji solventnosti
    • M – Pokazatelji kvalitete upravljanja
    • Studija slučaja:
      • Kako korištenjem umjetne inteligencije (ChatGPT) ocijeniti poslovanje tvrtke korištenjem PLASM pokazatelja na temelju javno dostupnih podataka
  1. Kako jednostavno ocijeniti vjerojatnost odlaska tvrtke u stečaj
    • Z-Score
    • Zeta Score
    • Studija slučaja:
      • Kako korištenjem umjetne inteligencije (ChatGPT) i stvarnih podataka tvrtke u Excelu izračunati Z-Score i procijeniti vjerojatnost njenog odlaska u stečaj
  1. Kako povezati financijske pokazatelje kako bismo smisleno ocijenili poslovanje tvrtke
    1. Du-Pont model povezanih pokazatelja
    2. Studija slučaja:
      1. Kako korištenjem umjetne inteligencije (ChatGPT) i stvarnih podataka tvrtke ocijeniti poslovanje tvrtke korištenjem Du-Pont modela
  2. Kako rejting agencije i banke ocjenjuju kreditni rejting klijenata
    1. Što je kreditni rejting odnosno ocjena klijenta
      1. Što su rejting modeli i kako se kreiraju
    2. Studija slučaja:
      1. Kako da korištenjem umjetne inteligencije (ChatGPT) i stvarnih podataka tvrtke u Excelu, korištenjem rangova, stvorite rejting model za ocjenu tvrtke
  3. Kako analizirati tvrtke korištenjem nefinancijskih podataka
    1. Koja pitanja postaviti za analizu nefinancijskih podataka
    2. Studija slučaja:
      1. Kako korištenjem umjetne inteligencije (ChatGPT i ChatPdf) dobiti odgovore na nefinancijska pitanja iz stvarnih podataka na Internetu i u financijskim izvješćima tvrtke

Ciljana skupina

Prijavite se na seminar

OSNOVNA ANALIZA FINANCIJSKIH IZVJEŠTAJA: KAKO KORISTITI AI UMJETNU INTELIGENCIJU CHATGPT U PROCJENI POSLOVNE SNAGE I KREDITNOG REJTINGA TVRTKE