Fokus seminara je na odnosu zaposlenika prema poslu, to jest odnosima koje zaposlenik gradi tijekom radnog vremena sa kolegama, nadređenima i klijentima. Kroz prezentaciju osobnih iskustava predavača, te niz kratkih upitnika tijekom seminara, bitna komponenta su i podijeljena iskustva polaznika.
Seminar
KAKO KOMUNICIRATI S KLIJENTIMA I SURADNICIMA?
Predavači: Ivan Bilić
03.02.2023.
Datum
10:00 - 16:30
Sat
130 € (979,49kn) *
Kotizacija
* bez PDV-a
-15% do 31.01.
Popust
Uživo, Online
Pratite
Syllabus
Ciljevi su poticanje razmišljanja o bitnim pitanjima s kojima se svaki zaposlenik treba suočiti tijekom svoje karijere:
- Kako raditi s ljudima koji nam se ne sviđaju i pronaći zajednički jezik?
- Kako komunicirati s klijentima koji nas pritišću i traže više od nas nego smo voljni dati?
- Kako komunicirati nezadovoljstvo nadređenima a da ne ispadnemo iz igre?
- Kako se natjecati za promociju i kako pregovarati?
- Kako se svađati s ljudima na poslu na konstruktivan način?
- Kako postati zadovoljniji na poslu i imati smisao svrhe u tome što radimo?