Seminar

KAKO KOMUNICIRATI S KLIJENTIMA I SURADNICIMA?

Predavači: Ivan Bilić

03.02.2023.

Datum

10:00 - 16:30

Sat

130 € (979,49kn) *

Kotizacija

* bez PDV-a

-15% do 31.01.

Popust

Uživo, Online

Pratite

Fokus seminara je na odnosu zaposlenika prema poslu, to jest odnosima koje zaposlenik gradi tijekom radnog vremena sa kolegama, nadređenima i klijentima. Kroz prezentaciju osobnih iskustava predavača, te niz kratkih upitnika tijekom seminara, bitna komponenta su i podijeljena iskustva polaznika.

Syllabus

Ciljevi su poticanje razmišljanja o bitnim pitanjima s kojima se svaki zaposlenik treba suočiti tijekom svoje karijere:

  1. Kako raditi s ljudima koji nam se ne sviđaju i pronaći zajednički jezik?
  2. Kako komunicirati s klijentima koji nas pritišću i traže više od nas nego smo voljni dati?
  3. Kako komunicirati nezadovoljstvo nadređenima a da ne ispadnemo iz igre?
  4. Kako se natjecati za promociju i kako pregovarati?
  5. Kako se svađati s ljudima na poslu na konstruktivan način?
  6. Kako postati zadovoljniji na poslu i imati smisao svrhe u tome što radimo?

Ciljana skupina

Prijavite se na seminar

KAKO KOMUNICIRATI S KLIJENTIMA I SURADNICIMA?