Seminar

FINANCIJSKO I POSLOVNO PLANIRANJE, MODERNO BUDŽETIRANJE I IZRADA KPI-A

Predavači: Marko Tisovec

07.02.2024.

Datum

10:00 - 15:30

Sat

220 €*

Kotizacija

* bez PDV-a

-15% do 31.12.

Popust

Uživo, Online

Pratite

Pozivamo Vas da se pridružite našem dinamičnom seminaru koji će vas naučiti kako izrađivati budžete, poslovne planove i financijske projekcije, neophodne za uspješno obavljanje vaših dnevnih poslovnih aktivnosti kao i dobivanje kreditnih sredstava od banaka.

Naša stručna ekipa će vas voditi kroz sve faze izrade budžeta i poslovnog plana, uključujući prikupljanje internih i eksternih podataka, izradu financijskih projekcija i pisanje svih ključnih dijelova poslovnog plana – kako za internu upotrebu, tako i za potrebe dobivanja financijske podrške vaše banke. Također, naučit ćete i i kako procijeniti kvalitetu vašeg poslovnog plana i donositi pametne investicijske odluke koristeći se poslovnim planom kao vašim vodičem.

Tijekom ovog i seminara, saznat ćete kako koristiti javno dostupne podatke kako biste izgradili i nadogradili svoje budžete i poslovne planove (kvartalne/godišnje) kako bi si olakšali poslovanje i kako biste zadivili vaše financijere. Otkrit ćemo vam i najučinkovitije načine za prikupljanje relevantnih informacija iz dostupnih izvora uz pomoć napredne umjetne inteligenciju (kao što je ChatGPT).

U prvom dijelu seminara, dobit ćete uvid u pristupe privatnih tvrtki i menadžera u izradi budžeta i poslovnih planova: kako kreiraju mjesečne, kvartalne i godišnje budžete i planove, te kako prate njihovu realizaciju, kako u stabilnom, tako i dinamičnom okruženju, punom izazova.

U drugom dijelu seminara, naučiti ćete analizirati dijelove poslovnog plana koji su ključni sa stanovišta banke. Na praktičnim primjerima, imat ćete priliku samostalno izraditi financijski plan za privatnu tvrtku (1) i koristiti metode ocjene investicija poduzeća s ograničenim budžetom (2).

Nakon završetka seminara, bit ćete samopouzdani u izradi vašeg vlastitog budžeta i poslovnog plana i sposobni ocijeniti njegovu uspješnost.

Pridružite nam se na ovom posebnom seminaru koji je namijenjen vama – stručnjacima, menadžerima i vlasnicima tvrtki koji izrađuju ili planiraju raditi na izradi budžeta odnosno poslovnog plana za svoje poduzeće ili odjel, kao i onima koji žele razumjeti i tumačiti dobivene poslovne planove.

Osigurajte svoje mjesto već danas i steknite vještine koje će vam omogućiti da poboljšate vaše poslovanje! Seminar je namijenjen stručnjacima, menadžerima i vlasnicima tvrtki koji izrađuju ili planiraju raditi na izradi budžeta odnosno poslovnog plana za svoje poduzeće ili odjel, kao i onima koji žele razumjeti i tumačiti dobivene poslovne planove.

Syllabus

  1. Zašto planiramo?
  • Važnost financijskog planiranja za postizanje uspjeha poduzeća
  • Ključni razlozi za planiranje: provođenje strategije, operacija i financijsko upravljanje
  1. Razlika budžeta i poslovnog plana
  • Važnost razumijevanja razlike između budžeta i poslovnog plana
  • Interni budžet za upravljanje svakodnevnim aktivnostima
  • Poslovni plan za dobivanje financijske podrške banaka i investitora
  1. Procjena prihoda i njihovog rasta
  • Ključni izvori informacija za prikupljanje relevantnih podataka
  • Procjena mjesečnih, kvartalnih i godišnjih prihoda
  • Višegodišnja procjena prihoda
  • Analiza tržišta za dugoročno planiranje
    • Korištenje napredne umjetne inteligencije (ChatGPT) za dobivanje kvalitetnih informacije o tržištu i konkurentima
  • Pristupanje financijskim podacima konkurentnih privatnih tvrtki i provođenje analize usporedbe s konkurentima u procjeni prihoda
  1. Analiza troškova za izradu poslovnog plana
  • Važnost detaljne analize troškova
  • Grupiranje i kategorizacija troškova
  • Identifikacija fiksnih i varijabilnih troškova
  • Procjena rasta troškova u svakoj kategoriji
  • Utvrđivanje cijena proizvoda temeljem procjene prihoda i troškova
  1. Izrada financijskih projekcija
  • Ključni koraci u izradi financijskih projekcija
  • Pristup izradi projekcija računa dobiti i bilance
  • Važnost pažljivog praćenja ključnih aspekata projekcija
  • Procjena uspješnosti poslovnog plana i donošenje informiranih odluka
  1. Studija slučaja: Praktičan rad na izradi financijskih projekcija
  • Primjer izrade poslovnog plana za privatno poduzeće
  • Upotreba modela % prihoda od prodaje za projekcije
  1. Kako ocijeniti kvalitetu poslovnog plana
  • Kriteriji za procjenu realnosti i izvedivosti plana
  • Ključne metode procjene uspješnosti projekta
    • Neto sadašnja vrijednost, interna stopa rentabilnosti period povrata i indeks profitabilnosti
  1. Studija slučaja: kako koristiti višegodišnje financijske projekcija i metode ocjene investicijskih projekata za donošenje strateških odluka u poduzeću s ograničenim budžetom
  • Primjena financijskih projekcija i metoda neto sadašnje vrijednosti, interne stope rentabilnosti, perioda povrata i indeksa profitabilnosti u praksi

Ciljana skupina

Financijaši, računovođe, revizori, poslovni konzultanti, project manageri, bankari, investicijski i financijski analitičari, financijski manageri u poduzećima, mali i srednji poduzetnici, stručnjaci u ministarstvima, agencijama te ostalim državnim i lokalnim ustanovama

Prijavite se na seminar

FINANCIJSKO I POSLOVNO PLANIRANJE, MODERNO BUDŽETIRANJE I IZRADA KPI-A