PRIKAZ NOVIH PODZAKONSKIH PROPISA TE IZRADA PLANA NABAVE

[vc_row][vc_column width=”1/6″][ultimate_info_table color_scheme=”custom” color_bg_highlight=”#dbdbdb” package_heading=”12.01.” icon_type=”selector” icon=”Defaults-calendar” icon_color=”#3a3a3a” heading_font_color=”#3a3a3a” features_font_color=”#3a3a3a” heading_font_style=”font-weight:bold;” heading_font_size=”desktop:30px;” features_font_size=”desktop:18px;”]

08:30 – 16:00

[/ultimate_info_table][/vc_column][vc_column width=”5/6″][vc_column_text]

PRIKAZ NOVIH PODZAKONSKIH PROPISA TE IZRADA PLANA NABAVE

Iva Šuler, Nikolina Bačurin, Biljana Lerman

Specijalistički seminar iz područja javne nabave sa naglaskom na pravilnike vezane uz ZJN 2016 te izradu plana nabave.

1.350,00kn + PDV (ukupno 1.687,50kn)
20% popust ostvarite prijavom do 08.01.[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][ultimate_modal modal_title=”Opis” modal_on=”text” modal_on_align=”left” read_text=”Saznaj više…” modal_size=”medium” modal_style=”overlay-slideup” overlay_bg_color=”#3f3f3f” overlay_bg_opacity=”80″ modal_border_style=”solid” modal_border_width=”2″ modal_border_radius=”0″ img_size=”80″ content_text_color=”#4c4c4c” txt_color=”#3a3a3a” trigger_text_font_style=”text-decoration:underline;”]

CILJEVI SEMINARA

U Narodnim novinama br. 101/17 donesena su dva nova pravilnika na temelju Zakona o javnoj nabavi – Pravilnik o planu nabave, registru ugovora, prethodnom savjetovanju i analizi tržišta u javnoj nabavi te Pravilnik o elektroničkoj žalbi u javnoj nabavi. Novim pravilnicima se detaljnije razrađuju sadržaj plana nabave, objava plana nabave, izmjene i dopune plana nabave, sadržaj registra ugovora, analiza tržišta te uvode stanovite obveze za sudionike u sustavu.

Dio radionice će biti posvećen izradi plana nabave čime će se dati konkretni odgovori na pitanje kako pripremiti plan nabave za 2018. godinu sukladno ZJN-u 2016 te koji se najčešći propusti naručitelja u procesu planiranja i kako ih izbjeći. U posljednjem dijelu seminara se daje detaljan prikaz Pravilnika o elektroničkoj žalbi u sustavu javne nabave, povezivanja sustava DKOM-a i EOJN-a. Također će se proći kroz Pravilnik o dokumentaciji o nabavi te ponudi u postupcima javne nabave (sadržaj i način izrade dokumentacije o nabavi, ažurirani dokumenti, zapisnici i odluke naručitelja, postupanje u slučaju nedostupnosti EOJN).

SYLLABUS

  1. Pravilnik o planu nabave, registru ugovora, prethodnom savjetovanju i analizi tržišta u javnoj nabavi
  • predmet pravilnika i stupanje na snagu
  • sadržaj plana nabave
  • gdje se i u kojim rokovima objavljuje plan nabave
  • izmjene i dopune plana nabave
  • sadržaj registra ugovora te njegovo ustrojavanje i ažuriranje
  • gdje se i u kojim rokovima objavljuje registar ugovora
  • prethodno savjetovanje – sadržaj i objava izvješća
  • analiza tržišta prema novom Pravilniku

 

  1. Izrada plana nabave
  • što je planiranje
  • pripremne radnje kod planiranja
  • kako izraditi plan nabave
  • primjer plana nabave

 

  1. Pravilnik o e-žalbi u postupcima javne nabave
  • predmet pravilnika i stupanje na snagu
  • povezivanje sustava DKOM-a i EOJN-a
  • žalba kao podnesak u elektroničkom obliku

 

  1. Pravilnik o dokumentaciji o nabavi te ponudi u postupcima javne nabave
  • predmet pravilnika i stupanje na snagu
  • sadržaj i način izrade dokumentacije o nabavi
  • količine predmeta nabave

 

  1. Pravilnik o dokumentaciji o nabavi te ponudi u postupcima javne nabave
  • novine kod ponude
  • ažurirani dokumenti te starost dokaza
  • zapisnici i odluke naručitelja
  • postupanje u slučaju nedostupnosti EOJN RH

 

CILJANA SKUPINA POLAZNIKA

Seminar je namijenjen stručnjacima javne nabave odnosno osobama koje provode postupke javne nabave; osobama koje prate realizaciju ugovora o javnoj nabavi; osobama koje rade na tajničkim poslovima i poslovima financijsko materijalnog poslovanja proračuna, proračunskog korisnika i javnog trgovačkog društva; državnim, županijskim, gradskim i općinskim dužnosnicima i zaposlenicima; direktorima velikih, srednjih i malih kompanija; ravnateljima, upraviteljima, pročelnicima; revizorima; predstavnicima privatnog sektora koji dostavljaju ponude; osobama koje su zainteresirane za poticanje ekonomskog razvoja hrvatskog gospodarstva.

SUDJELOVANJEM NA SEMINARU OSTVARUJU SE BODOVI TJ. SATI POTREBNI ZA OBNOVU CERTIFIKATA. (Hrvatski institut za financije ima evidencijski broj 65 u Registru nositelja programa javne nabave). Seminar PRIKAZ NOVIH PODZAKONSKIH PROPISA TE IZRADA PLANA NABAVE ima evidencijski broj 2017-0346 te donosi 8 bodova za obnovu certifikata.

ADRESA

Prostor Veleučilišta Vern, Iblerov trg 10, Zagreb[/ultimate_modal][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][ultimate_modal modal_title=”Prijavi” btn_size=”md” btn_bg_color=”” btn_text=”Prijavi” modal_size=”medium” modal_style=”overlay-slideup” overlay_bg_color=”#3f3f3f” overlay_bg_opacity=”80″ modal_border_style=”solid” modal_border_width=”2″ modal_border_radius=”0″ img_size=”80″ btn_txt_color=”#3a3a3a”][contact-form-7 id=”43″ title=”Contact form 3″]

KOTIZACIJA SEMINARA

1.350,00kn + PDV (ukupno 1.687,50kn)
do 08.01.2018. 1.080kn + PDV

žiro račun Xenon savjetovanja
HR0623600001101988744[/ultimate_modal][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]

Komentiraj