PRAVNA ZAŠTITA BRANDA I PROCJENA VRIJEDNOSTI BRANDA

[vc_row][vc_column width=”1/6″][ultimate_info_table color_scheme=”custom” color_bg_highlight=”#dbdbdb” package_heading=”26.01.” icon_type=”selector” icon=”Defaults-calendar” icon_color=”#3a3a3a” heading_font_color=”#3a3a3a” features_font_color=”#3a3a3a” heading_font_style=”font-weight:bold;” heading_font_size=”desktop:30px;” features_font_size=”desktop:18px;”]

08:30- 16:00

[/ultimate_info_table][/vc_column][vc_column width=”5/6″][vc_column_text]

PRAVNA ZAŠTITA BRANDA I PROCJENA VRIJEDNOSTI BRANDA

Mićo Ljubenko, odvjetnik, Andrija Garofulić, ACCA, Lovre Botica, CFA

Specijalistički seminar na temu procjene vrijednosti branda kao i pravne zaštite branda.

1.390,00kn + PDV (ukupno 1.737,50kn)
15% popust ostvarite prijavom do 22.01.[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][ultimate_modal modal_title=”Opis” modal_on=”text” modal_on_align=”left” read_text=”Saznaj više…” modal_size=”medium” modal_style=”overlay-slideup” overlay_bg_color=”#3f3f3f” overlay_bg_opacity=”80″ modal_border_style=”solid” modal_border_width=”2″ modal_border_radius=”0″ img_size=”80″ content_text_color=”#4c4c4c” txt_color=”#3a3a3a” trigger_text_font_style=”text-decoration:underline;”]

CILJEVI SEMINARA

Seminar „Pravna zaštita branda i procjena vrijednosti branda“ se bavi primjerima procjene vrijednosti branda s primjenom različitih metoda procjenjivanja kao i pravnim aspektom zaštite brandova.

Nitko od nas ne razmišlja o vrijednosti brenda kada kupuje Coca-Colu, ali vjerojatno ne bi kupio isti proizvod da je označen na drugačiji način. Upravo radi navedene činjenice proizlazi velika vrijednost brenda, koja ponekad nije obuhvaćena unutar financijskih izvještaja.

Radi navedenoga, cilj seminara je uputiti polaznike o primjeni metodologija kod procjene vrijednosti brandova čija procjena može biti od velikog značaja u transakcijama kupoprodaje društava ili samog branda. Naime, kako smo napomenuli, vrijednost branda (interno generiranog) nije moguće direktno iščitati iz bilance društva, a posebice zbog razloga što računovodstveni standardi ne omogućavaju kapitalizaciju troškova razvoja branda.

Također, iznimno je bitno imati spoznaju o pravnim koracima koje je potrebno provesti i izazovima na koje se nailazi u procesu zaštite interno razvijenog ili kupljenog branda. Prikazati će se konkretni primjeri prakse i iskustva u vezi sa zaštitom takvih proizvoda pod okriljem branda, sve obzirom da je riječ o tržišno važnom pitanju, budući se kroz brand stvara dohodak, pa se postavlja često pitanje zaštite branda.

Seminar je zamišljen kao interaktivna radionica u kojoj će polaznici, među ostalim, postavljati pitanja predavačima, imati priliku vidjeti korištenja modela za procjenu vrijednosti i saznati mnoge druge informacije. Cilj seminara je kroz primjere iz prakse ukazati na neke od problema koji se pojavljuju u te kako se u praksi ti problemi rješavaju.

SYLLABUS

  • Gdje se i na koji način pravno štiti brand?
  • Tko ima pravo na zaštitu branda?
  • Koji su ciljevi i razlozi kada treba štitit brand?
  • Pravne razlike između branda i naziva društva
  • Kada je moguće koristiti tuđi brand?
  • Brand kao predmet ovrhe
  • Važnost branda kod pravne zaštite proizvoda
  • Prikaz slučajeva iz prakse
  • Općenito o računovodstvenom tretmanu nematerijalne imovine (s naglaskom na brand)
  • Temeljne metode procjene vrijednosti branda;
  • Troškovna metoda procjene vrijednosti branda uz primjere iz prakse;
  • Dohodovne metode procjene vrijednosti branda uz primjere iz prakse:
    • DCF metoda – analiza operativnog poslovanja, radnog kapitala; dugotrajne imovine i CAPEX-a, diskontna stopa – WACC i kako ga računamo;
    • Pitanje terminalne vrijednosti i analiza osjetljivosti;
    • Pronalazak generičkog poduzeća (proizvodnja proizvoda bez branda)
    • Royalty metoda
  • Relativna metoda procjene vrijednosti branda – metoda multiplikatora (usporedba s generičkim poduzećem)
  • Praktični problemi kod procjene vrijednosti branda

CILJANA SKUPINA POLAZNIKA

Vlasnici poduzeća, financijski i investicijski direktori, pravnici, poslovni konzultanti, project manageri, bankari, investicijski i financijski analitičari,  revizori, računovođe, porezni stručnjaci, mali i srednji poduzetnici, stručnjaci u ministarstvima, agencijama te ostalim državnim i lokalnim ustanovama.

ADRESA

Prostor Veleučilišta Vern, Iblerov trg 10, Zagreb[/ultimate_modal][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][ultimate_modal modal_title=”Prijavi” btn_size=”md” btn_bg_color=”” btn_text=”Prijavi” modal_size=”medium” modal_style=”overlay-slideup” overlay_bg_color=”#3f3f3f” overlay_bg_opacity=”80″ modal_border_style=”solid” modal_border_width=”2″ modal_border_radius=”0″ img_size=”80″ btn_txt_color=”#3a3a3a”][contact-form-7 id=”43″ title=”Contact form 3″]

KOTIZACIJA SEMINARA

1.390,00kn + PDV (ukupno 1.737,50kn)
do 22.01.2018. 1.190kn + PDV

žiro račun Xenon savjetovanja
HR0623600001101988744[/ultimate_modal][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]

Komentiraj