[vc_row][vc_column width=”1/6″ css=”.vc_custom_1601577990213{padding-top: 10px !important;padding-right: 16px !important;padding-left: 16px !important;background-color: #ededed !important;}”][vc_acf field_group=”3436″ field_from_3436=”field_5f665417c1948″ el_class=”datum-seminara”][vc_acf field_group=”3436″ field_from_3436=”field_5f66588bebd82″][vc_empty_space height=”20px”][vc_acf field_group=”3436″ field_from_3436=”field_5f671a7477253″ el_class=”datum-seminara”][vc_acf field_group=”3436″ field_from_3436=”field_5f671a9977254″][vc_empty_space height=”20px”][ultimate_modal modal_title=”Prijavi” btn_size=”md” btn_bg_color=”” btn_text=”Prijavi” modal_size=”medium” modal_style=”overlay-slideup” overlay_bg_color=”#3f3f3f” overlay_bg_opacity=”80″ modal_border_style=”solid” modal_border_width=”2″ modal_border_radius=”0″ img_size=”80″ btn_txt_color=””][contact-form-7 id=”43″ title=”Prijava za seminar”][/ultimate_modal][/vc_column][vc_column width=”5/6″][vc_column_text]
CILJ SEMINARA
Globalizacija tržišta i snažna konkurencija u ponudi proizvoda i usluga generira sve izraženiji trend fokusiranja na potrebe kupaca i prilagođavanja ponude njihovim potrebama. Kontroling u prodaji jedan je od najrazvijenijih segmenata kontrolinga, te je danas izrazito korišten. Stoga raspolažemo prilično jakim modelima analize i segmentiranja kupaca, asortimana kao i tržišnih niša. Zadatak kontrolinga u prodaji je pomoći svakom poduzeću pronaći svoj optimalan model za upravljanje vrijednostima u prodaji, te da uz minimalne troškove postigne što bolje rezultate.
Tijekom seminara polaznici bi trebali moći razumjeti metodologiju, korake u implementaciji i alate za unapređenje prodajno-poslovnog odnosa sa svojim klijentima. Edukacija sadrži razradu značajnog broja praktičnih primjera kako bi se postigli ciljevi edukacije te kako bi se pokazalo što je prodajnom osoblju važno razumjeti i prihvatiti iz područja kontrolinga kao neophodno znanje bez kojeg poduzeće gubi stvorenu vrijednost. Kontroling treba razumjeti prodaju i biti u stanju otkriti gdje su najvažnije točke dvojbe između količine i kvalitete prodajnih rezultata.
SYLLABUS
- Balanced Scorecard
- Statička analiza portfelja
- Dinamička analiza portfelja
- Analiza konkurencije
- Plan prodaje: prihodi, troškovi prodaje, likvidnost, dobit
- Planiranje prihoda sa kvalificiranim korekcijama plana
- Proračun potencijala distribucije
- Plan prodajnih aktivnosti
- Novčani proračun
- Analiza prodajnih prilika
- Vrednovanje upita kupaca
- Kalkulacija prodajne cijene
- Analiza rizika i koristi od prodaje
- Cijena koštanja
- ABC analiza – analize prodaje i zaliha
- XYZ analiza
- Zajednička primjena ABC i XYZ analize
- Kontrolerski aspekt prodaje – analiza prodaje po proizvodima, grupama proizvodima, rentabilnosti, koeficijent obrtaja, praćenje naplate
- Monitoring kupaca
- Upravljanje kupcima na temelju odnosa – RUC vs potraživanja
- Strukturiranje centara odgovornosti
- Računovodstveni vs kontrolerski oblik prikazivanja P&L – što svaki manager u prodaji mora znati o svojim prodajnim rezultatima
- Kontroling prodaje
PREDAVAČI
Kristijan Cinotti je direktor i partner Mazars Cinotti društava koja se bave revizijom, poreznim savjetovanjem i računovodstvom. Dio karijere je proveo u internacionalnim revizorskim kućama na poslovima revizije i poreznog savjetovanja.
Specijalist je za područje optimiranja poreznog položaja u zemlji i inozemstvu. Prošao je cijeli niz seminara i usavršavanja u zemlji i inozemstvu vezano uz poreze, računovodstvo, financije, reviziju. Posjeduje licence za ovlaštenog revizora, poreznog savjetnika, procjenitelja i računovođu. Glavni je autor ili koautor knjiga: „Što poduzetnici moraju znati o financijama?“, „Kako platiti manje poreza?”, „Leasing u praksi“, „Kako se pripremiti za nadzor Porezne uprave“ i „Mazars – Porezni savjetnik“. Autor je nekoliko članaka iz područja spajanja poduzeća, leasinga i Due Diligenca. Tijekom svoje poslovne karijere, Kristijan je obavljao niz poslova vezanih uz revizije, porezne optimizacije, procjene, due diligence i druge poslovne transakcije.
Ivan Bilić, ACCA je novoizabrani direktor revizije Mazarsa u Hrvatskoj. Kao direktor zadužen je za daljnji razvoj odjela revizije te jačanje Mazarsa u području kontrolinga. Ima bogato dugogodišnje iskustvo u poslovima revizije i financijskog savjetovanja, a stručnjak je za IFRS, reviziju financijskih institucija i kontroling.
Ivan je karijeru započeo u jednoj velikoj međunarodnoj revizorskoj kući radeći na revizijama financijskih institucija, due diligence projektima i valuacijama. Osim toga bio je jedan od stručnjaka zaduženih za edukaciju na području IFRS-a u CEE regiji. Nakon toga karijeru je nastavio u Addiko banci (bivša Hypo banka), u kojoj je kao direktor financijskog kontrolinga bio uključen u restrukturiranje i postavljanje sustava kontrolinga za međunarodni private equity fond. Posjeduje certifikat ovlaštenog računovođe Velike Britanije (ACCA). Svoje školovanje je završio u Georgia State University, Atlanta, Georgia, USA u području međunarodnih financija.
CILJANA SKUPINA POLAZNIKA
Kontroleri, manageri u prodaji, voditelji ključnih kupaca, vlasnici poduzeća, financijaši, računovođe, revizori, poslovni konzultanti, project manageri, bankari, investicijski i financijski analitičari, financijski manageri u poduzećima, mali i srednji poduzetnici, stručnjaci u ministarstvima, agencijama te ostalim državnim i lokalnim ustanovama.
ADRESA
ON LINE WEBINAR[/vc_column_text][ultimate_modal modal_title=”Prijavi” btn_size=”md” btn_bg_color=”” btn_text=”Prijavi” modal_size=”medium” modal_style=”overlay-slideup” overlay_bg_color=”#3f3f3f” overlay_bg_opacity=”80″ modal_border_style=”solid” modal_border_width=”2″ modal_border_radius=”0″ img_size=”80″ btn_txt_color=””][contact-form-7 id=”43″ title=”Contact form 3″][/ultimate_modal][/vc_column][/vc_row]