INTERNET MARKETING I BRANDIRANJE U TURIZMU

[vc_row][vc_column width=”1/6″][ultimate_info_table color_scheme=”custom” color_bg_highlight=”#b7b7b7″ package_heading=”17.05.” icon_type=”selector” icon=”Defaults-calendar” icon_color=”#3a3a3a” heading_font_color=”#3a3a3a” features_font_color=”#3a3a3a” heading_font_style=”font-weight:bold;” heading_font_size=”desktop:40px;” features_font_size=”desktop:18px;”]10:00

16:00[/ultimate_info_table][/vc_column][vc_column width=”5/6″][vc_column_text]

INTERNET MARKETING I BRANDIRANJE U TURIZMU

Renomirani stručnjak iz područja marketinga

prostor Veleučilišta Vern, Iblerov trg 10, Zagreb

Specijalistički seminar na temu digitalnog marketinga te razvoja prepoznatljivog turističkog branda za hotele, iznajmljivače, kampove, ugostitelje, agencije, prijevoznike itd.

1.190,00 kn + PDV (ukupno 1.487,50kn)
ostvarite popust prijavom do 15.05.[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][ultimate_modal modal_title=”Opis” modal_on=”text” modal_on_align=”left” read_text=”Saznaj više…” modal_size=”medium” modal_style=”overlay-slideup” overlay_bg_color=”#3f3f3f” overlay_bg_opacity=”80″ modal_border_style=”solid” modal_border_width=”2″ modal_border_radius=”0″ content_text_color=”#4c4c4c” txt_color=”#3a3a3a” trigger_text_font_style=”text-decoration:underline;”]

CILJ SEMINARA

Seminar „Internet marketing i brandiranje u turizmu“ objašnjava ulogu internet marketinga u afirmaciji turističke destinacije te podizanja razine popunjenosti smještajnih kapaciteta. Internet marketing predstavlja trenutačni i uvijek otvoreni pristup informacijama o turističkom proizvodu te time kreira prepoznatljivost destinacije i razvoj branda.

Kroz seminar će se navesti kako se tržišno pozicionirati, izgraditi prepoznatljivi brand te pojasniti načine kako analizirati potencijalne tržišne segmente i definirati ciljne skupine. Pritom će se osobita pažnja posvetiti određivanju optimalnog marketinškog miksa vezanog uz prenošenje informacija krajnjim korisnicima.

Internet marketing posljednjih godina predstavlja najjači informacijski i komunikacijski kanal. Stoga je bitno odrediti ključne elemente, od izrade internet stranica preko korištenja moćnih alata poput Google Adwordsa, Facebooka ili Newslettera te alata za istraživanje tržišta Google Trends i Consumer Barometer.

Također treba odrediti budžet za online oglašavanje te odlučiti gdje ga racionalno usmjeriti, da li prema Google Adwordsu ili postaviti vašu turističku ponudu na Booking.com ili Airbnb. Seminar će vam prezentirati vještine pomoći kojih ćete donijeti bitne odluke te se nastojati pozicionirati ispred konkurencije.

Seminar je zamišljen kao interaktivna radionica u kojoj će polaznici, postavljati pitanja predavačima te imati priliku vidjeti primjere iz prakse.

SYLLABUS

  1. Marketinško pozicioniranje i brandiranje
  • Strategija marketinga u turizmu
  • Određivanje tržišnog pozicioniranja
  • Podizanje turističke destinacije
  • Određivanje ciljne skupine turista
  1. Određivanje optimalnog marketinškog miksa
  • Definiranje miksa marketinških komunikacija
  • Internet marketing i turistički proizvod
  • Alati za istraživanje tržišta – Google Trends i Consumer Barometer
  • Da li izraditi internet stranicu i kako ona treba izgledati?
  • Izrada marketinškog budžeta
  • Da li ići na Google Adwords oglašavanje iili društvene mreže (Facebook)?
  • Pozicioniranje vašeg turističkog proizvoda na Googleu
  • U kojoj mjeri optimalno koristiti Booking.com ili Airbnb?
  1. Praćenje uspješnosti internet marketing kampanje
  • Praćenje uspješnosti rezultata marketinške kampanje putem alata poput Google Analyticsa
  • Analiza ostvarenih rezultata te tips&tricks za poboljšanje broja rezervacija kroz konkretne slučajeve

CILJANA SKUPINA POLAZNIKA

Manageri, vlasnici i djelatnici u turizmu, hotelijerstvu, privatni iznajmljivači, kampovi, agencije, ugostitelji, revizori, računovođe, poslovni konzultanti, project manageri, bankari, investicijski i financijski analitičari, financijski manageri u poduzećima, mali i srednji poduzetnici, stručnjaci u ministarstvima, agencijama te ostalim državnim i lokalnim ustanovama.[/ultimate_modal][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][ultimate_modal modal_title=”Prijavi” btn_size=”md” btn_bg_color=”” btn_text=”Prijavi” modal_size=”medium” modal_style=”overlay-slideup” overlay_bg_color=”#3f3f3f” overlay_bg_opacity=”80″ modal_border_style=”solid” modal_border_width=”2″ modal_border_radius=”0″ btn_txt_color=”#3a3a3a”][contact-form-7 id=”43″ title=”Contact form 3″]

KOTIZACIJA SEMINARA

1.190,00kn + PDV (ukupno 1.487,50kn)
do 15.05.2017. 990,00 kn + PDV

žiro račun Xenon savjetovanja
HR0623600001101988744[/ultimate_modal][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]

Komentiraj