[vc_row][vc_column width=”1/6″][ultimate_info_table color_scheme=”custom” color_bg_highlight=”rgba(209,209,209,0.8)” package_heading=”03.10.” icon_type=”selector” icon=”Defaults-calendar” icon_color=”#3a3a3a” heading_font_color=”#3a3a3a” features_font_color=”#3a3a3a” heading_font_style=”font-weight:bold;” heading_font_size=”desktop:30px;” features_font_size=”desktop:18px;”]08:30 – 16:00[/ultimate_info_table][/vc_column][vc_column width=”5/6″][vc_column_text]
FINANCIJSKO I POSLOVNO PLANIRANJE, MODERNO BUDŽETIRANJE I IZRADA KPI-A
Kristijan Cinotti, ovl.por.svj., Mirela Copot Marjanović, Ivan Bilić, ACCA, Iva Marjanović Kavanagh
Specijalistički seminar na temu izrade poslovnog i financijskog plana sa osvrtom na uspostavljanje sustava KPI-a i budžetiranje.
1.390,00 kn + PDV (ukupno 1.737,50kn)
15% popust ostvarite prijavom do 27.09.[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][ultimate_modal modal_title=”Opis” modal_on=”text” modal_on_align=”left” read_text=”Saznaj više…” modal_size=”medium” modal_style=”overlay-slideup” overlay_bg_color=”#3f3f3f” overlay_bg_opacity=”80″ modal_border_style=”solid” modal_border_width=”2″ modal_border_radius=”0″ img_size=”80″ content_text_color=”#4c4c4c” txt_color=”#3a3a3a” trigger_text_font_style=”text-decoration:underline;”]
CILJ SEMINARA
U modernom poslovnom okruženju nužnost poslovnog planiranja postaje sve značajnija aktivnost kako bi se na što efikasniji način planiralo korištenje raspoloživih resursa. Cilj seminara/radionice je kroz više praktičnih primjera upoznati polaznike s definiranjem strateških ciljeva, izradom poslovnog plana te financijskom analizom poslovnog plana kao i izvještavanjem o ostvarenju planskih veličina.
Uvodni dio seminara se odnosi na budžetiranje (planiranje). Međutim, budžetiranje mora biti povezano sa strategijom poduzeća i izvještajima (informacijama) koje su menadžerima potrebne za upravljanje poduzećem. S tim u svezi, da bi se moglo dobro budžetirati CFO mora kao preduvjet dobro razumjeti specifičnosti biznisa za koji je odgovoran (rizike, prednosti, specifičnosti). Nadalje, potrebno je razumjeti pozicije budžeta i kretanje prihoda i rashoda, kao i smisao target costinga.
Drugi dio seminara odnosi se na profitne centre i zamke u koje upadaju manageri vezano uz profitne centre, te na moderne tehnike povezane uz profitne centra (ABC costing, rolling budžetiranje etc.). Kako bismo bili učinkoviti, potrebno je uspostavit sustav ključnih mjera uspješnosti (KPI) koje će nam kontinuirano ukazivati gdje smo kako bismo pravovremeno mogli reagirati ispravljanjem potrebnih aktivnosti te tako uspjeli dostići zacrtane ciljeve.
Treći dio edukacije odnosi se na kontrolu ostvarenja i razumijevanje odstupanja od budžeta. U ovom dijelu je fokus na varijancama i kako se izračunavaju i kakve preporuke možemo izvući na temelju njih.
SYLLABUS
- Menadžment izvještaji
- Važnost razumijevanja biznisa – rizici, specifičnosti
- Izrada poslovnog i financijskog plana
- Razumijevanje strategije i određivanje pripadajućih KPI’s
- Odabir KPI’s za različite organizacije
- Usklađivanje ciljeva i KPI’s
- Profitni centri – “gdje gubim a gdje zarađujem novac?”
- 4 točke pokrića
- Karakter rashoda – varijabilni, fiksni i “oni između”
- BEP – break even point
- Target costing
- Inkrementalno budžetiranje
- ZBB budžetiranje
- ABC costing i budžetiranje
- Rolling budžeti
- Flexed budgeti
- Cost benefit i realnost
- Kontrola ostvarenja budžeta (varijance, izračuni i preporuke)
PREDAVAČI
Kristijan Cinotti je direktor i partner Mazars Cinotti društava koja se bave revizijom, poreznim savjetovanjem i računovodstvom. Dio karijere je proveo u internacionalnim revizorskim kućama na poslovima revizije i poreznog savjetovanja.
Specijalist je za područje optimiranja poreznog položaja u zemlji i inozemstvu. Prošao je cijeli niz seminara i usavršavanja u zemlji i inozemstvu vezano uz poreze, računovodstvo, financije, reviziju. Posjeduje licence za ovlaštenog revizora, poreznog savjetnika, procjenitelja i računovođu. Glavni je autor ili koautor knjiga: „Što poduzetnici moraju znati o financijama?“, „Kako platiti manje poreza?”, „Leasing u praksi“, „Kako se pripremiti za nadzor Porezne uprave“ i „Mazars – Porezni savjetnik“. Autor je nekoliko članaka iz područja spajanja poduzeća, leasinga i Due Diligenca. Tijekom svoje poslovne karijere, Kristijan je obavljao niz poslova vezanih uz revizije, porezne optimizacije, procjene, due diligence i druge poslovne transakcije.
Ivan Bilić, ACCA je novoizabrani direktor revizije Mazarsa u Hrvatskoj. Kao direktor zadužen je za daljnji razvoj odjela revizije te jačanje Mazarsa u području kontrolinga. Ima bogato dugogodišnje iskustvo u poslovima revizije i financijskog savjetovanja, a stručnjak je za IFRS, reviziju financijskih institucija i kontroling.
Ivan je karijeru započeo u jednoj velikoj međunarodnoj revizorskoj kući radeći na revizijama financijskih institucija, due diligence projektima i valuacijama. Osim toga bio je jedan od stručnjaka zaduženih za edukaciju na području IFRS-a u CEE regiji. Nakon toga karijeru je nastavio u Addiko banci (bivša Hypo banka), u kojoj je kao direktor financijskog kontrolinga bio uključen u restrukturiranje i postavljanje sustava kontrolinga za međunarodni private equity fond. Posjeduje certifikat ovlaštenog računovođe Velike Britanije (ACCA). Svoje školovanje je završio u Georgia State University, Atlanta, Georgia, USA u području međunarodnih financija.
Iva Marjanović Kavanagh dipl. oec., karijeru započela u Coca-Cola Hellenic Bottling company u odjelu kontrolinga i financijskih projekata. Radila na projektima uvođenja SAP-a te cross country financijskim projektima kao član tima. Posjeduje dugogodišnje iskustvo u reviziji financijskih izvještaja. Trenutačno je manager u reviziji u društvu Mazars Cinotti Audit d.o.o. gdje obavlja poslove revizije financijskih izvještaja za niz klijenata u različitim sektorima gospodarstva. Posjeduje položeni ispit za ovlaštenog revizora pri Hrvatskoj revizorskoj komori, kao i certifikat internog revizora pri RiF-u. Dodiplomski studij ekonomije (smjer računovodstvo) završila je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, Sveučilište u Zagrebu, 2006. godine.
CILJANA SKUPINA POLAZNIKA
Financijaši, računovođe, revizori, poslovni konzultanti, project manageri, bankari, investicijski i financijski analitičari, financijski manageri u poduzećima, mali i srednji poduzetnici, stručnjaci u ministarstvima, agencijama te ostalim državnim i lokalnim ustanovama.
ADRESA
Prostor Sveučilišta Vern, Importanne Gallerija, Iblerov trg 10, Zagreb[/ultimate_modal][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][ultimate_modal modal_title=”Prijavi” btn_size=”md” btn_bg_color=”” btn_text=”Prijavi” modal_size=”medium” modal_style=”overlay-slideup” overlay_bg_color=”#3f3f3f” overlay_bg_opacity=”80″ modal_border_style=”solid” modal_border_width=”2″ modal_border_radius=”0″ img_size=”80″ btn_txt_color=”#3a3a3a”][contact-form-7 id=”43″ title=”Contact form 3″]
KOTIZACIJA SEMINARA
1.390,00kn + PDV (ukupno 1.737,50kn)
do 27.09.2019. 1.190,00 kn + PDV
žiro račun Xenon savjetovanja
HR0623600001101988744[/ultimate_modal][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]