CRISIS MANAGEMENT – webinar

[vc_row][vc_column width=”1/6″][ultimate_info_table color_scheme=”custom” color_bg_highlight=”#dbdbdb” package_heading=”20.05.” icon_type=”selector” icon=”Defaults-calendar” icon_color=”#3a3a3a” heading_font_color=”#3a3a3a” features_font_color=”#3a3a3a” heading_font_style=”font-weight:bold;” heading_font_size=”desktop:30px;” features_font_size=”desktop:18px;”]09:00 – 13:00[/ultimate_info_table][/vc_column][vc_column width=”5/6″][vc_column_text]

CRISIS MANAGEMENT

Marko Tisovec

Svakodnevno nas informativni kanali bombardiraju vijestima o Corona virusu (COVID-19) i s njime povezanim smanjenjem gospodarske aktivnost i nadolazećom gospodarskom krizom prouzrokovanom padom gospodarske aktivnosti i zatvaranjem velikog broja radnih mjesta. Tako, Međunarodni monetarni fond (MMF) upozorava da bi zbog ove bolesti recesija u svijetu mogla biti gora od one nakon financijske krize 2008. jer su projekcije svjetskog rasta negativne za 2020….

700,00kn + PDV (ukupno 875,00kn)
15% popusta ostvarite prijavom do 15.05.[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][ultimate_modal modal_title=”Opis” modal_on=”text” modal_on_align=”left” read_text=”Saznaj više…” modal_size=”medium” modal_style=”overlay-slideup” overlay_bg_color=”#3f3f3f” overlay_bg_opacity=”80″ modal_border_style=”solid” modal_border_width=”2″ modal_border_radius=”0″ img_size=”80″ txt_color=”#000000″ trigger_text_font_style=”text-decoration:underline;”]

CILJEVI SEMINARA

Svakodnevno nas informativni kanali bombardiraju vijestima o Corona virusu (COVID-19) i s njime povezanim smanjenjem gospodarske aktivnost i nadolazećom gospodarskom krizom prouzrokovanom padom gospodarske aktivnosti i zatvaranjem velikog broja radnih mjesta. Tako, Međunarodni monetarni fond (MMF) upozorava da bi zbog ove bolesti recesija u svijetu mogla biti gora od one nakon financijske krize 2008. jer su projekcije svjetskog rasta negativne za 2020.

Zbog obrane od širenja epidemije poslovanje veliki broj tvrtki zahvaćeno je mjerama uvedenim u borbi s virusom te je morao zaustaviti ili smanjiti obujam svog poslovanja. Kako bismo vas pripremili za nadolazeću krizu za vas smo pripremili ovaj seminar u kojem ćemo vas naučiti i obnoviti vaša znanja kako upravljati tvrtkom u teškim vremenima, te kako se pripremiti za rast nakon što gospodarstva počnu izlaziti iz krize (od 2021. nadalje).

Seminar je usmjeren na to kako se treba postaviti prema krizi i nadolazećoj recesiji, na koji način se pripremiti i koje korake poduzeti da biste se lakše nosili s posljedicama krize. Pritom ćemo naglasak staviti na aktivnosti koje trebate napraviti da biste svojoj tvrtci omogućili da preživi kako u kratkom tako i srednjem roku, kao i da nastavi rasti po završetku krize. Pritom ćemo u središte razmatranja staviti staviti kako se pripremiti i koje aktivnosti provesti da biste održali kontinuitet svog poslovanja u ovoj, nadolazećoj krizi i sačuvali ključne resurse. Kao i koju metriku pritom koristiti.

Nadalje, kroz seminar ćemo prikazati koje su neki od managera poduzeli kako bi se suoćili s nadolazećom krizom u turističkom, maloprodajnom i proizvodnom sektoru. Naglasak će pritom biti stavljen na primjere tvrtki iz Hrvatske i regije odnosno kako su se one uhvatile u koštac s nadolazećom krizom.

Prezentacijom sustava planiranja aktivnosti unutar 3 scenarija (najgori, srednji i najbolji) i procjene utjecaja na novčani tok, nastojat će se polaznike naučiti kako planirati u krizi, kako predviđati prihode i troškove, odnosno kako racionalizirati poslovanje i donositi poslovne odluke koje će vešoj tvrtci omogućiti da opstane i iz nje izađe jača. Pritom ćemo posebnu pažnju usmjeriti na upravljanje i planiraje novca, a osobito perioda preživljavanja tvrtke. Također poakzati ćemo i kako pripremiti worst case scanario i redovito ga ažurirati. Pokazati ćemo i kako se postaviti prema budućnosti i pripremiti se za prilike koje neke tvrtke imaju u ovoj krizi, odnosno prilike koje dolaze po završetku krize.

Na kraju želimo svim sudionicima seminara omogućiti da se uključe u rješavanje poslovnog slučaja suočavanja s poslovnom krizom i iznalaženje rješenja. Ovaj zadnji dio seminara je zamišljen kao kombinacija predavanja i rada polaznika u kojem će polaznici, na temelju primjera i analize slučaja imati priliku samostalno donijeti odluke u kriznim vremenima. Na kraju semibara predvidili smo Q&A sesiju na kojoj bismo raspravili sva vaša pitanja i odgovorili na neke od problema s kojima se suočavate.

Prijavite se na seminar i saznajte kako se uspješno nositi s nadolazećom krizom te kako pripremiti svoju tvrtku za nadolazeću recesije i omogučite joj da spremno doćeka nadolazeća vremena.

SYLLABUS

  • Uloga i zadatak upravljanja krizom u poduzeću
  • Kako se pripremiti za suočavanje s krizom
    1. Analiza vlastitog stanja
      1. Likvidnost
      2. Zaduženost
      3. Ključni resursi – imovina i ljudi
      4. Prodaja
    2. Analiza situacije na tržištu
      1. Analiza stanja u industriji
      2. Utjecaj i trajanje krize u industriji
      3. Analiza trendova i novih prilika na tržištu
      4. Zaključak: Očekivani novčani tijek
    3. Organizacija vlastitog kriznog tima
      1. Informiranje organizacije
        • Kako informirati osoblje
      2. Odabir članova kriznog tima
      3. Odabir šefa tima
      4. Kako poticati kreativno razmišljanje
  • Plan poslovanja u krizi – najgori (worst case), srednji (mid case), najbolji (best case)
    1. Osnovni elementi svakog scenarija – koji se moraju uzeti u obzir kod svakog scenarija
      1. Raspoloživa financijskih sredstava
        1. Trenutno raspoloživa financijska sredstva
          • Vlastita
            • Na računu
            • Privatni novac
            • Prodaja imovine
          • Poticaji
          • Preusmjeravanje sredstava
          • Naplata potraživanja
        2. Potencijalna financijska sredstva – zaduživanje
          • Mogućnost dodatnog zaduženja
            • Privatni novac – FFF
            • Banke
            • Vanjski ulagaći
          • Dolazak do novih vlastitih sredstava
            • FFF
            • Strateški partneri
      2. Raspoloživi resursi i njihov trošak
        • Strojevi, oprema i zgrade – ono s čime radimo
        • Ljudi i aktivnosti koje se obavljaju
    2. Izrada analize novčanih tijekova pri donošenju strateških odluka
      1. Utvrđivanje operativnih troškova za navedeni nivo prihoda (worst, mid, best)
        • Što je manje važno u krizi
      2. Izračun cash-flow dijagrama (novčanih primitaka i izdataka)
    3. Kako definirati scenarije
      1. Worst case scenario – najlošiji scenarij – scearij minimalnih aktivnosti
        • Kako odrediti stvarne prioritete worst case scenarija
          • Kako zaštiti financijske fundamente
            • Kako brzo doći do novca
          • Kako zaštiti osnovne prihode
            • Što napraviti kada očekivani prihodi ne podmiruju minimalne rashode
            • Kako se reklamirati bez novca
            • Kako prodavati kada nitko ne kupuje
          • Kako hitno – smanjiti troškove
            • Sale and lease back – prodaj i unajmi
            • Otpusti i unajmi
            • Plaćaj kako zarađuješ
          • Kako zaštiti osnove poslovanja
          • Kako reducirati višak i zadržati najvažnije osoblje
            • Kako se nositi s davanjem otkaza
            • Kako preživjeti kada ne možete isplatiti plaće
      2. mid case – što možemo očekivati ako bude bolje od najgoreg
        • Kako ostvariti ciljane prihode
          • Kako pokrenuti/nastaviti inovacijske procese
          • Kako se fokusirati na klijente
          • Kako aktivirati promociju i marketing
          • Kako se boriti s konkurencijom
      3. best case scenariji – što očekivati ako se gospodarstvo krene brže opravljati
        • Kako povećati proftiabilnost
        • Kako se pripremiti za novi rast nakon krize
        • Kako iskoristiti prilike u okružju
          • Primjer u trgovini
  • Predviđena je jedna studija slučajeva – case studya u okviru kojih će sudionici praktično primjenjivati stečena znanja.:
    1. Kako poduzeće izvući iz nadolazeće krize – timski rad u rješavanju studije slučaja

PREDAVAČ

Marko Tisovec je financijski stručnjak s 20 godina iskustva u financijskom i strateškom savjetovanju malih i srednjih tvrtki. U svojem rdosadašnjem radu Marko je savjetovao top managere više desetaka tvrtki u strukturiranju njihovog poslovanja i izradio preko 50 poslovnih planova i investicijskih studija. Marko je bio manager u PriceWaterhouse Copers Zagreb, zamjenik financijskog direktora tvrtke DOK-ING, vodio više projekata razvoja novih proizvoda i radio kao analitičar kreditnog rizika u jednoj od hrvatskih banaka. Marko je više godina bio i predavač na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu i Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa iz predmeta Poslovnih financija, Analize financijskih izvještaja, Poslovnog planiranja i naprednog korištenja Excela u poslovnim financijama. Isto tako, Završio je poslijediplomski studij na Vlerick Leuven poslovnoj školi U Belgiji gdje je dobio nagradu za najbolji poslovni plan. Također, Marko je bio član prjektnog tima dobio nagradu za najbolji ekološki projekt na natječaju OECD-a.

[/ultimate_modal][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][ultimate_modal modal_title=”Prijavi” btn_size=”md” btn_bg_color=”” btn_text=”Prijavi” modal_size=”medium” modal_style=”overlay-slideup” overlay_bg_color=”#3f3f3f” overlay_bg_opacity=”80″ modal_border_style=”solid” modal_border_width=”2″ modal_border_radius=”0″ img_size=”80″ btn_txt_color=”#3a3a3a”][contact-form-7 id=”43″ title=”Contact form 3″]

KOTIZACIJA SEMINARA

700,00kn + PDV (ukupno 875,00kn)
do 15.05.2020. 590kn + PDV

žiro račun Xenon savjetovanja
HR0623600001101988744[/ultimate_modal][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]

Komentiraj