[vc_row][vc_column width=”1/6″][ultimate_info_table color_scheme=”custom” color_bg_highlight=”#dbdbdb” package_heading=”20.09.” icon_type=”selector” icon=”Defaults-calendar” icon_color=”#3a3a3a” heading_font_color=”#3a3a3a” features_font_color=”#3a3a3a” heading_font_style=”font-weight:bold;” heading_font_size=”desktop:30px;” features_font_size=”desktop:18px;”]
09:00 – 16:00
[/ultimate_info_table][/vc_column][vc_column width=”5/6″][vc_column_text]
TRŽIŠTE NEKRETNINA U 2020. GODINI – ODRŽIVI RAST ILI ŠPEKULATIVNI BALON?
Prof.dr.sc. Josip Tica, Vedrana Likan (Colliers Advisory)
Europski dom, Jurišićeva 1, Zagreb
Specijalističko savjetovanje s naglaskom na analizi novog ciklusa tržišta nekretnina te analizi prinosa pojedinih segmenata tržišta.
1.390,00 kn + PDV (ukupno 1.737,50kn)
15% popust ostvarite prijavom do 20.09.[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][ultimate_modal modal_title=”Opis” modal_on=”text” modal_on_align=”left” read_text=”Saznaj više…” modal_size=”medium” modal_style=”overlay-slideup” overlay_bg_color=”#3f3f3f” overlay_bg_opacity=”80″ modal_border_style=”solid” modal_border_width=”2″ modal_border_radius=”0″ img_size=”80″ content_text_color=”#4c4c4c” txt_color=”#3a3a3a” trigger_text_font_style=”text-decoration:underline;”]
CILJ SEMINARA
Seminar se fokusira na analizu stanja na tržištu nekretnina te projekcije kretanja tržišta nekretnina u 2020. godini. PRITOM SE NA SEMINARU ANALIZIRA TRŽIŠTE STAMBENOG PROSTORA TE TRŽIŠTE UREDSKOG PROSTORA I KOMERCIJALNIH NEKRETNINA U ZAGREBU KAO I TRŽIŠTE HOTELA I APARTMANA NA JADRANU. Nakon što smo između 2000. i 2015. prošli cjelokupni ciklus rasta i korekcije cijena nekretnina, osnovno je pitanje da li će ciklus koji je započeo imati slične karakteristike te gdje je vrhunac novog ciklusa rasta?
Seminar će dati odgovor koliko ekonomski ciklus te rekordne turističke sezone utječu na rast cijena nekretnina. Nadalje, fokus je i na pregledu aktualnih nekretninskih investicija kao i analize stope povrata na navedenih investicija u Zagrebu, kao i na Jadranu. Pritom će se nastojati dati odgovor koji tip investicija prolazi u Zagrebu, a kakve su stope povrata na ulaganja u hotele, kampove i apartmane na Jadranu. Prezentira se detaljna analiza tržišta nekretnina s naglaskom na stambeno, komercijalno i uredsko tržište u Zagrebu i turistički sektor na Jadranu te se na temelju javno dostupnih informacija za tržište nekretnina prezentiraju očekivanja, prilike i prijetnje na tržištu nekretnina za 2020. godinu. Seminar će se osvrnuti i dati pogled i na građevinsku industriju u svijetlu opće ekonomske situacije te ubrzavanja kunskog kreditiranja stanovništva.
U drugom dijelu predavanja dat ćemo pregled turističkog sektora. Naglasak će biti na kretanjima i trendovima u turizmu, operativnim mogućnostima i rezultatima hotela, investicijskoj aktivnosti i sentimentu ulagača, te budućim trendovima sa posebnim naglaskom na inozemne ulagače, posebice sa Bliskog i Dalekog Istoka. Kroz taj pregled očekujemo da će sudionici dobiti uvid o stanju, trendovima i budućem kretanju turističkog sektora, te kako će se to reflektirati na poslovanje i potražnju.
U trećem dijelu seminara osvrnut ćemo se na financijske modele i evaluacijske tehnike – na primjeru hotela, brownfield projekata te zemljišta za razvoj hotela. Kroz naredno blok predavanje polaznici će dobiti razumijevanje kako se vrednuje imovina (kroz analizu poslovanja i projekcije budućih novčanih tokova) te kako procijeniti fizibilnost projekta (uzimajući u obzir KPI i tražene povrate).Tako stečeno znanje pomaže pri ključnim management odlukama – prodaja/kupnja hotela, dobivanje financiranja od banaka, odluke oko razvoja i ulaganja te praćenje i ocjenjivanje uspješnosti operativnog poslovanja.
SYLLABUS
- Projekcije tržišta nekretnina u 2020. godini
- Novi ciklus tržišta nekretnina – gdje je vrhunac novog ciklusa?
- Tržište nekretnina – ponuda, potražnja i cijena
- Projekcije tržišta nekretnina u periodu 2020.-2021.
- Građevinska industrija između tržišta nekretnina i tržišta kapitala
- Kako ekonomski ciklus i turistička sezona djeluje na ponašanje tržišta?
- Trendovi i aktivnosti u sektoru turizma/hotela
- Tko su investitori u turizmu i za kojim tipom imovine je najveća potražnja?
- Tržište luksuznih second-home nekretnina
- Valuacija hotela, brownfield projekata i zemljišta za razvoj hotela
- Fizibilnost projekata i investicijska procjena
- Operativno poslovanje i traženi povrati u hotelijerstvu
- Razumijevanje stanja i trendova na HTL tržištu
- Kako maksimizirati vrijednost svih dionika u životnom ciklusu hotela – gradnja i razvoj projekta, operativno poslovanje, ostvarivanje povrata, izlazna strategija
- Vrednovanje i procjene vrijednosti hotela i zemljišta za gradnju hotela – kako dobivamo tržišnu vrijednost; financiranje i korištenje duga za ostvarivanje viših prinosa i disperzije rizika; driveri za kupnju/prodaju
- Koji projekti trenutno uspijevaju u Zagrebu?
- Koji projekti uspijevaju u Zagrebu na tržištu stambenih nekretnina, a koji na tržištu uredskog prostora?
- Kakva je potražnja za zemljištem i komercijalnim nekretninama u Zagrebu?
- Porezi u nekretninskom sektoru
PREDAVAČ
Prof.dr.sc. Josip Tica doktorirao je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu gdje predaje kolegije Gospodarstvo Hrvatske, Makroekonomija i Urbana Ekonomika. Također se usavršavao na inozemnim sveučilištima pri čemu valja istaknuti da je dobitnik prestižne Fulbrightove stipendije. Autor je niza istraživanja i članaka iz područja ekonomije te je član glavnog odbora Hrvatskog društva ekonomista. Gostujući je istraživač na University of Pittsburgh te pozivni predavač na Fort Hays University. Prof.dr.sc. Tica duži niz godina istražuje i analizira tržište nekretnina te je traženi predavač na navedenu tematiku.
Vedrana Likan, EMBA, se pridružila Colliers Internationalu 2006. na poziciji Senior Consultant, a od 2007. na poziciji General Manager upravlja tvrtkom s ciljem izgradnje poslovnog modela temeljenog na stručnosti i znanju, te pružanja cjelovitih rješenja na području komercijalnih nekretnina klijetima u Hrvatskoj, Sloveniji i BiH. 2009. Vedrana preuzima poziciju Managing Director, a sa 2014. postaje Managing Partner. Njezina 10-godišnja karijera prije Colliersa bila je vezana za komunikacijski menadžment – marketing i PR, a neke od ključnih pozicija u toj industriji bile su Media Director, Client Service Director i PR Director za Ogilvy & Mather.
CILJANA SKUPINA POLAZNIKA
Stručnjaci za nekretnine, investitori, developeri, građevinari, sudski vještaci, arhitekti, posrednici na tržištu nekretnina, investicijski savjetnici, bankari, financijski analitičari, financijski manageri u poduzećima, poslovni konzultanti, project manageri, mali i srednji poduzetnici, individualni investitori, računovođe, urbanisti, geodeti, stručnjaci u ministarstvima, agencijama te ostalim državnim i lokalnim ustanovama
ADRESA
Europski dom, Jurišićeva 1, Zagreb[/ultimate_modal][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][ultimate_modal modal_title=”Prijavi” btn_size=”md” btn_bg_color=”” btn_text=”Prijavi” modal_size=”medium” modal_style=”overlay-slideup” overlay_bg_color=”#3f3f3f” overlay_bg_opacity=”80″ modal_border_style=”solid” modal_border_width=”2″ modal_border_radius=”0″ btn_txt_color=”#3a3a3a”][contact-form-7 id=”43″ title=”Contact form 3″]
[/ultimate_modal][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]