MINI MBA IN CONTROLLING

Seminari praktičnog znanja iz kontrolinga

 

Teme modula MINI MBA IN CONTROLLING

Predavači: Kristijan Cinotti, ovl. revizor, Ivan Bilić, ACCA, Josipa Matošević, Mario Kovačević, gosti predavači  

MODUL 1. (1-dnevni seminar/radionica)  21. ožujka 2019.

EXCEL U KONTROLINGU

MODUL.2   (1-dnevni seminar/radionica)   29. ožujka 2019.

MODERNO BUDŽETIRANJE, FINANCIJSKO PLANIRANJE I IZRADA KPI-a

MODUL. 3   (1-dnevni seminar/radionica)   08. svibnja 2019.

KONTROLING PRODAJE

 

Imena gost predavača bit će objavljena naknadno, uključivati će relevantne stručnjake iz domaće i inozemne prakse

 

MODUL 1: EXCEL U KONTROLINGU (21.03.2019.)

 

Uloga kontrolera u organizaciji je čuvanje interesa i ciljeva u poduzeću. Uz jaka tehnička znanja važno je da kontroleri informacije koje dobiju obrade kvalitetno i brzo. Iako danas postoje vrlo kvalitetna informatička rješenja za obradu podataka i dalje se veliki broj zadataka u praksi rješava Excelom. Cilj radionice je na konkretnim primjerima i modelima proći kroz korisne funkcije koje proces obrade podataka ubrzavaju.

SYLLABUS

  • Općenito o postavkama unutar excela
  • Korisni savjeti za brže korištenje i obradu podataka
  • Pivot Tablice
  • Postavljanje ključnih pokazatelja poslovanja
  • Zaštita podataka u excelu
  • Vizualni prikazi analiziranih podataka pomoću grafikona
  • Vizualna analiza podataka pomoću uvjetnog oblikovanja
  • Rolling forecast
  • Korisna funkcija IF
  • Povezivanje NT po D i I metodi pomoću funkcije SUMIF
  • Trend i forecast
  • Što ako analiza – izrada scenarija, korištenje tražitelja rješenja

 

FORMULE I FUNKCIJE:

  • SUM, SUMIF, SUMIFS
  • COUNT, COUNTIF, COUNTIFS,
  • IFERROR
  • RELATIVNE I APOSLUTNE ĆELIJE
  • INDEKS I MATCH
  • ROUND, ROUNDUP, ROUNDDOWN
  • D FORMULE
  • RANDOMIZE, RAND, RANDBETWEEN
  • TEKSTUALNE I DATUMSKE FUNKCIJE
  • VLOOKUP, HLOOKUP


MODUL 2: MODERNO BUDŽETIRANJE, FINANCIJSKO PLANIRANJE I IZRADA KPI-a (29.03.2019.)

 

U modernom poslovnom okruženju nužnost poslovnog planiranja postaje sve značajnija aktivnost kako bi se na što efikasniji način planiralo korištenje raspoloživih resursa. Cilj seminara/radionice je kroz više praktičnih primjera upoznati polaznike s definiranjem strateških ciljeva, izradom poslovnog plana te financijskom analizom poslovnog plana kao i izvještavanjem o ostvarenju planskih veličina.

Uvodni dio seminara se odnosi na budžetiranje (planiranje). Međutim, budžetiranje mora biti povezano sa strategijom poduzeća i izvještajima (informacijama) koje su menadžerima potrebne za upravljanje poduzećem. S tim u svezi, da bi se moglo dobro budžetirati CFO mora kao preduvjet dobro razumjeti specifičnosti biznisa za koji je odgovoran (rizike, prednosti, specifičnosti). Nadalje, potrebno je razumjeti pozicije budžeta i kretanje prihoda i rashoda, kao i smisao target costinga.

Drugi dio seminara odnosi se na profitne centre i zamke u koje upadaju manageri vezano uz profitne centre, te na moderne tehnike povezane uz profitne centra (ABC costing, rolling budžetiranje etc.). Kako bismo bili učinkoviti, potrebno je uspostavit sustav ključnih mjera uspješnosti (KPI) koje će nam kontinuirano ukazivati gdje smo kako bismo pravovremeno mogli reagirati ispravljanjem potrebnih aktivnosti te tako uspjeli dostići zacrtane ciljeve.

Treći dio edukacije odnosi se na kontrolu ostvarenja i razumijevanje odstupanja od budžeta. U ovom dijelu je fokus na varijancama i kako se izračunavaju i kakve preporuke možemo izvući na temelju njih.

SYLLABUS

  • Menadžment izvještaji
  • Važnost razumijevanja biznisa – rizici, specifičnosti
  • Izrada poslovnog i financijskog plana
  • Razumijevanje strategije i određivanje pripadajućih KPI’s
  • Odabir KPI’s za različite organizacije
  • Usklađivanje ciljeva i KPI’s
  • Profitni centri – “gdje gubim a gdje zarađujem novac?”
  • 4 točke pokrića
  • Karakter rashoda – varijabilni, fiksni i “oni između”
  • BEP – break even point
  • Target costing
  • Inkrementalno budžetiranje
  • ZBB budžetiranje
  • ABC costing i budžetiranje
  • Rolling budžeti
  • Flexed budgeti
  • Cost benefit i realnost
  • Kontrola ostvarenja budžeta (varijance, izračuni i preporuke) Specifičnosti procjene društava kod M&A

 

MODUL 3: KONTROLING PRODAJE  (08.05.2019.)

 

Globalizacija tržišta i snažna konkurencija u ponudi proizvoda i usluga generira sve izraženiji trend fokusiranja na potrebe kupaca i prilagođavanja ponude njihovim potrebama. Kontroling u prodaji jedan je od najrazvijenijih segmenata kontrolinga, te je danas izrazito korišten. Stoga raspolažemo prilično jakim modelima analize i segmentiranja kupaca, asortimana kao i tržišnih niša. Zadatak kontrolinga u prodaji je pomoći svakom poduzeću pronaći svoj optimalan model za upravljanje vrijednostima u prodaji, te da uz minimalne troškove postigne što bolje rezultate.

Tijekom seminara polaznici bi trebali moći razumijeti metodologiju, korake u implementaciji i alate za unapređenje prodajno-poslovnog odnosa sa svojim klijentima. Edukacija sadrži razradu značajnog broja praktičnih primjera kako bi se postigli ciljevi edukacije te kako bi se pokazalo što je prodajnom osoblju važno razumjeti i prihvatiti  iz područja kontrolinga kao neophodno znanje bez kojeg poduzeće gubi stvorenu vrijednost. Kontroling treba razumjeti prodaju i biti u stanju otkriti gdje su najvažnije točke dvojbe između količine i kvalitete prodajnih rezultata.

SYLLABUS:

  • Balanced Scorecard
  • Statička analiza portfelja
  • Dinamička analiza portfelja
  • Analiza konkurencije
  • Plan prodaje: prihodi, troškovi prodaje, likvidnost, dobit
  • Proračun potencijala distribucije
  • Plan prodajnih aktivnosti
  • Novčani proračun
  • Analiza prodajnih prilika
  • Kalkulacija prodajne cijene
  • Analiza rizika i koristi od prodaje
  • Cijena koštanja
  • ABC analiza – analize prodaje i zaliha
  • XYZ analiza
  • Kontrolerski aspekt prodaje – analiza prodaje po proizvodima, grupama proizvodima, rentabilnosti, koeficijent obrtaja, praćenje naplate
  • Strukturiranje centara odgovornosti
  • Računovodstveni i kontrolerski oblik prikazivanja P&L – što svaki manager u prodaji mora znati o svojim prodajnim rezultatima?

 

PREDAVAČI

 

Kristijan Cinotti, ovl. revizor, ovl. porezni savjetnik, ovl. procjenitelj

Kristijan Cinotti je direktor i partner Mazars Cinotti društava koja se bave revizijom, poreznim savjetovanjem i računovodstvom. Dio karijere je proveo u internacionalnim revizorskim kućama na poslovima revizije i poreznog savjetovanja.

Specijalist je za područje optimiranja poreznog položaja u zemlji i inozemstvu.  Prošao je cijeli niz seminara i usavršavanja u zemlji i inozemstvu vezano uz poreze, računovodstvo, financije, reviziju. Posjeduje licence za ovlaštenog revizora, poreznog savjetnika, procjenitelja i računovođu.  Glavni je autor ili koautor knjiga: „Što poduzetnici moraju znati o financijama?“, „Kako platiti manje poreza?”, „Leasing u praksi“, „Kako se pripremiti za nadzor Porezne uprave“ i „Mazars – Porezni savjetnik“. Autor je nekoliko članaka iz područja spajanja poduzeća, leasinga i Due Diligenca.  Tijekom svoje poslovne karijere, Kristijan je obavljao niz poslova vezanih uz revizije, porezne optimizacije, procjene, due diligence i druge poslovne transakcije

 

Ivan Bilić, ACCA

Ivan Bilić je direktor revizije Mazarsa u Hrvatskoj. Kao direktor zadužen je za daljnji razvoj odjela revizije te jačanje Mazarsa u području kontrolinga. Ima bogato dugogodišnje iskustvo u poslovima revizije i financijskog savjetovanja, a stručnjak je za IFRS, reviziju financijskih institucija i kontroling.

Ivan je karijeru započeo u jednoj velikoj međunarodnoj revizorskoj kući radeći na revizijama financijskih institucija, due diligence projektima i valuacijama. Osim toga bio je jedan od stručnjaka zaduženih za edukaciju na području IFRS-a u CEE regiji. Nakon toga karijeru je nastavio u Addiko banci (bivša Hypo banka), u kojoj je kao direktor financijskog kontrolinga bio uključen u restrukturiranje i postavljanje sustava kontrolinga za međunarodni private equity fond. Posjeduje certifikat ovlaštenog računovođe Velike Britanije (ACCA). Svoje školovanje je završio u Georgia State University, Atlanta, Georgia, USA u području međunarodnih financija.

 

Josipa Matošević je menadžer u Mazars Cinotti Accounting d.o.o., zadužena za odjel računovodstva u kojem je zaposleno oko 15 zaposlenih koji servisiraju oko 100 internacionalih i domaćih klijenata. Mazars je jedna od najvećih revizorskih kuća na svijetu koja teži najvišim mogućim standardima u smislu profesionalnosti, kvalitete i integriteta. Josipa je zadužena za operativno vođenje računovodstvenih poslova, uvođenje profitnih i troškovnih centara, izvještavanju za međunarodne i tuzemne klijente. Također  Prošla je više različitih edukacija koje se odnose na Excel i primjenu Excela u svakodnevnim računovodstvenim poslovima sa ciljem povećanja efikasnosti poslovanja. Josipin fokus zanimanja je kako iskoristiti Excel u svakodnevnim operativnim računovodstvenim poslovima, izvještavanju i povezivanju računovodstvenih programa s Excelom. Kontinuirano se usavršava iz područja kontrolinga i izvještavanja te je član Međunarodne Udruge Kontrolera (ICV – Internationaler Controller Verein).  Aktivno se služi (u govoru i pismu) engleskim jezikom.

 

Mario Kovačević je asistent u Mazars Cinotti Accounting d.o.o. u čijem je računovodstvu zaposleno oko 15 djelatnika koji servisiraju oko 100 internacionalnih i domacih klijenata. Mazars je jedna od najvećih revizorsnih kuća na svijetu koja teži najvišim mogućim standardima u smislu profesionalnsoti, kvalitete i integriteta. Marijev focus je na primjeni Excela pri upravljanju i analizi velikog broja podataka te planiranju i simulaciji financijskih izvještaja.

 

 

Kotizacija

  Kotizacija
Redovna kotizacija MINI MBA IN CONTROLLING 3.990kn+PDV
   
Prijava na program do 15.03.2019. 3.290kn+PDV
Sudjelovanje dvoje polaznika iz iste institucije (cijena po polazniku)

 

3.290kn+PDV
Fizičke osobe Poseban popust na upit
Plaćanje kotizacija samo za pojedine module Kotizacija na upit
Kotizaciju možete platiti na žiro račun Xenon savjetovanja IBAN: HR0623600001101988744, prije početka edukacije.  

 

Napomena

Dnevni program seminara počinje u 8.30, a završava u 16.00.

Za polaznike seminara osiguran je ručak i osvježenja tijekom pauze.

Polaznici će dobiti i materijale sa seminara kao i CERTIFIKAT.

Polaznicima je osiguran besplatan parking u garaži Importanne Gallerije uz prethodnu najavu.